رسانه های معاند به دنبال سانسور مکتب سلیمانی هستند/ مردم ولایی، بزرگترین سرمایه‌ نظام و انقلاب اسلامی است

راوند با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز جبهه وسیعی در منطقه ایجاد کرده است،گفت: اگر دشمنان بخواهند فتنه ای ایجاد کنند جمهوری اسلامی ایران از نقاط مختلف ضربه محکمی را به آنان خواهد زد. به گزارش فت فتو؛ آيين عبادي سياسي نمازجمعه اين هفته در سراسر استان كرمان برگزار شد؛ مشروح خطبه ها را […]

راوند با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز جبهه وسیعی در منطقه ایجاد کرده است،گفت: اگر دشمنان بخواهند فتنه ای ایجاد کنند جمهوری اسلامی ایران از نقاط مختلف ضربه محکمی را به آنان خواهد زد.

به گزارش فت فتو؛ آيين عبادي سياسي نمازجمعه اين هفته در سراسر استان كرمان برگزار شد؛ مشروح خطبه ها را در ادامه مي خوانيم:
 

جیرفت: مجلس قوانین قاطع در برخورد با اغتشاشگران تدوین کند

حجت الاسلام اکبری نیا امام جمعه موقت جیرفت، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: مهمترین عامل تربیت فرزند، خانواده است.
 
امام جمعه موقت جیرفت افزود: اگر خانواده نکات مهم را خوب برنامه ریزی کند، در نتیجه اجتماع نمی‌تواند خیلی تاثیر بگذارد، لذا اسلام ، خانواده را سرآمد میداند.
 
خطیب نمازجمعه جیرفت بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگیهای خانواده از نظر اسلام ، برخورد و رفتار والدین است.
 
وی عنوان کرد: در سوره آل عمران میخوانیم مردم بخاطر نرم خویی دور پیامبر (ص) را گرفتند. 
 
حجت الاسلام اکبری نیا اظهار داشت: در تاریخ میخوانیم که بسیاری از مردم به زور جنگ، مسلمان نشدند، بلکه بخاطر اخلاق نیکوی ایشان مسلمان شدند.
 
امام جمعه جیرفت مطرح کرد: برخورد مقام معظم رهبری با دختر و پسری در کوههای اطراف تهران، باعث جذب آنها می‌شود.
 
وی تصریح کرد: در روایات داریم ۲ چیز در روز قیامت، کفه ترازو را سنگین می‌کند، اول صلوات بر محمد و آل محمد و دوم اخلاق نیکو است.
 
حجت الاسلام اکبری نیا گفت: به قوه مجریه، قضاییه و مقننه عرض میکنم که بارها اغتشاش شده و مردم و اموال عمومی ضربه خورده، پس چه وقت برخورد واقعی صورت خواهد گرفت؟
 
امام جمعه موقت جیرفت افزود: با برخی از سلبریتی هایی که از بیت المال حقوق گرفتند ولی برخورد قابل توجه صورت نگرفته است.
 
وی عنوان کرد: از مجلس می‌خواهیم که با قوانین محکم زمینه برخورد واقعی قوه قضاییه با اغتشاش گران را فراهم کند.
 
خطیب نمازجمعه جیرفت بیان کرد: از مردم بخاطر حضور در راهپیمایی بعد از نمازجمعه هفته گذشته تشکر می‌کنم.
 

 
کوهبنان: دشمنان با طرح مسئله حجاب به دنبال فتنه انگیزی هستند

 

حجت الاسلام رضا یحیایی پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: دهه وقف و احسان ماندگار همچنین هفته دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم جا دارد یاد و خاطره شهیدان همیشه جاوید را همواره ضمن دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای خانگی و محله ای و… زنده نگه داریم.
 
وی تاکید کرد: چهارشنبه هفته آینده سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر( عج) است و یک شنبه هفته آینده وفات حضرت سکینه خاتون را در پیش داریم .
 
امام‌ جمعه موقت کوهبنان افزود: در آستانه روز جهانی سالمندان قرار داریم افرادی که نیاز به توجه و عنایت ویژه همگان دارند.
 
وی ابراز کرد: در آستانه هفته نیروی انتظامی قرار داریم که جا دارد به سبزپوشان امنیت و آرامش جامعه این هفته را تبریک بگوییم.
 
خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: هجرت حضرت امام خمینی(ره) از عراق به پاریس را داریم که در حقیقت نوعی تبعید محسوب می شود.
 
وی یادآور شد: شاهدیم که دشمنان خبرها و شایعات بی اساس از منابع غیر مستند در فضای مجازی به راحتی پخش می کنند که هدف آنان دور کردن مردم از انقلاب اسلامی است. 
 
حجت الاسلام یحیایی ادامه داد: دشمنان روزی با راه اندازی جنگ و در ادامه با تحریم و تحریف درصدد جدایی مردم از اسلام و انقلاب هستند.
 
وی ابراز کرد: دشمنان امروز با طرح مساله حجاب که از شئونات اسلام است به دنبال فتنه انگیزی و خسارت به اموال و امنیت کشور هستند در حالی که نیروی همیشه بیدار انتظامی در صحنه حضور دارد.
 
امام جمعه موقت کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: دشمن بر روی تهاجم فرهنگی سرمایه گذاری کرده تا به نیروهای انقلابی ما ضربه بزندکه راه به جایی نخواهد برد.
 
وی ادامه داد: باید از نیروهای انتظامی که به پای ارزش های اسلام و انقلاب ایستادند و از قانون و نظامی اسلامی دفاع می کنند تشکر و قدردانی کنیم.
 

رودبار جنوب: اقدام شجاعانه رزمندگان سپاه تنها گوشه ای از انتقام سخت است/ رسانه های معاند به دنبال سانسور مکتب سلیمانی هستند

حجت الاسلام و المسلمین راوند امام جمعه موقت شهرستان رودبارجنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اينکه توفیق خدمت به مردم نعمتی الهی است،اظهار کرد: نیت خدمت به مردم باید نیت الهی و خالص باشد.
 
وی در ادامه افزود: کسی که معتقد به مهدویت باشد به بن بست و نامیدی نمی رسد زیرا می داند تاریکی ها به پایان می رسد.
 
خطیب موقت جمعه رودبارجنوب خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک وعده الهی بود که محقق شد و وعده دیگر ظهر امام زمان (عج) الله است که محقق خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین راوند با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فرمانده و قهرمان برچیده شدن داعش بود،گفت: از زمان شهادت سردار سلیمانی تا کنون رسانه های دشمن تمام تلاش خود را برای سانسور و بایکوت سردار سلیمانی انجام داده اند.
 
وی بیان کرد: امروزه مسئله ی فلسطین و همبستگی با نوجوانان فلسطینی برای جوانان و نوجوانان ما قابل فهم و درک است.
 
خطیب موقت جمعه رودبارجنوب با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز جبهه وسیعی در منطقه ایجاد کرده است،گفت: اگر دشمنان بخواهند فتنه ای ایجاد کنند جمهوری اسلامی ایران از نقاط مختلف ضربه محکمی را به آنان خواهد زد.
 
حجت الاسلام والمسلمین راوند تصریح کرد: با وجود نیروی انتظامی باید احساس امنیت را در هر مکانی به وجود آورد، خویشتنداری نیروی انتظامی در فتنه ها و آشوب های اخیر مثال زدنی بود.
 
وی اظهار کرد: عناصر تجزیه طلب، سلطنت طلب و منافقین خلق در اغتشاشات اخیر به مساجد، پرچم امام حسین علیه السلام و مردم بیگناه حمله می کردند که ملت ایران با حضور حماسی خود این فتنه را خاموش کرد.
 
خطیب جمعه موقت رودبارجنوب گفت: از نیروی زمینی سپاه پاسدارن به خاطر از بین بردن مقر ضد انقلاب و کومله ها در کردستان عراق تقدیر و تشکر می کنیم.
 
وی در پایان افزود: فصل کشت محصولات کشاورزی است از مسئولان می خواهیم در زمینه کشاورزی برنامه ریزی و مدیریت کنند و مردم نیز نهایت همکاری را داشته باشند تا موقع برداشت دچار مشکل نشویم.
 

زرند: مردم ولایی، بزرگترین سرمایه‌ نظام  و انقلاب اسلامی است
 

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند گفت: حلول ماه ربیع الاوّل را تبریک می گوییم و امیدواریم خداوند متعال عزاداری دو ماهه ماه محرم و صفر را به بهترین وجه قبول فرماید.
 
وی ادامه داد: جا دارد قدردانی و تشکر کنم از مردم ولایی، انقلابی و دشمن شناس و بابصیرت شهرستان زرند که با حضور پر شور خود در راهپیمایی هفته گذشته در روز جمعه شرکت کردند و همچنین در تجمعی که علیه اغتشاشگران و برهم زنان امنیت کشور حضور بهم رساندند؛ این حضور وحدت آفرین و دشمن شکن شما مردم ولایی زرند بزرگترین سرمایه‌ این نظام و انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: آنچه که مسلم و قطعی است و برای مردم ما روشن است دشمنی، دشمن تمام نشده است لایزال یقاتلونکم پیوسته در حال مبارزه و توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، یک روز به گمان خودشون در عرصه نظامی ورود می‌کنند و جنگ ۸ ساله بر مردم تحمیل می‌کنند 
 
خطیب نماز جمعه زرند بیان کرد: با شکست در عرصه نظامی دشمن اینبار در عرصه سیاسی وارد می‌شود در سال ۸۸ فتنه ای را برپا می‌کند به نام اعتراض به انتخابات یک فتنه سیاسی؛ پس از آن به سراغ انواع تحریم ها من جمله تحریم های اقتصادی می‌رود 
سال ۹۶ و ۹۸ بهانه مسائل معیشتی و اقتصادی را در دستورکار خود قرار می‌دهند و عده ای را به عنوان آشوبگر و اغتشاشگر به کف خیابان ها می آورد و امسال هم این فتنه ای که صورت گرفت در روز های اخیر با بهانه یک مسئله فرهنگی و مذهبی که بی سابقه بوده در کشورمان که نشان دهنده این است دشمن از هر راهی جهت تضعیف ارکان این نظام استفاده می‌کند
 
وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبري هم گفته اند، مردم ما گلایه مندند از اوضاع معیشتی و اقتصادی و حتی معضلات اجتماعی اما اعتراض آنها پذیرفته شده است و دستگاه های اجرایی کشور موظف هستند جهت رفع این معضلات تلاش کنند، کما که اعتراض با اغتشاش متفاوت است.
 
حجت الاسلام شجاعی خطاب به افراد که اب در اسیاب دشمن می‌ریزند، اظهار کرد: گلایه و مطالبه گری جهت رفع انواع معضلات حق مردم است؛ اما اعتراض و آشوب دو مقوله متفاوت و با بازخورد متفاوت هستند لازم است این افراد بدانند با آشوب کردن تنها آب در آسیاب دشمن ریخته اند.
 
وی با خطاب قرار دادن دشمنان خارجی ادامه داد: متعجبیم از دشمنی دشمنان دیرینه که عملکرد ها و واکنش های ایران را در مواجهه با فتنه ها را بررسی نکرده اند؛ ملت ما ملت امام حسین علیه السلام است ما رهروان و تربیت شدگان مکتب حاج قاسم هستیم و در این مکتب ما آموخته ایم فرصت ها در دل تهدید ها هستند و ما این فرصت ها را مغتنم می‌شماریم و دشمن هر چه ما را در حوزه های مختلف تحریم کند ما قوی تر خواهیم شد.
 
خطیب نماز جمعه زرند درآخر ضمن اشاره و تبریک هفته نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: فتنه اخیر باعث شد مردم حس قدردانی و محبت خود را نسبت به نیروهای خدوم انتظامی ابراز کنند و این پرنسل شجاع مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای پیام/م




رسانه های معاند به دنبال سانسور مکتب سلیمانی هستند/ مردم ولایی، بزرگترین سرمایه‌ نظام و انقلاب اسلامی است

منبع:آرمـان
? رسانه های معاند به دنبال سانسور مکتب سلیمانی هستند/ مردم ولایی، بزرگترین سرمایه‌ نظام و انقلاب اسلامی است