رسانه بهترین مروج معروف است | اخبار استان کرمان

نماینده ولی فقیه گفت: بهترین مروج معروف می‌تواند رسانه باشد و یکی از بهترین حوزه‌های مبارزه با منکرات حوزه خبرنگاری است. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان ظهر امروز در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار گفت: بحث خبرنگاری یک […]



نماینده ولی فقیه گفت: بهترین مروج معروف می‌تواند رسانه باشد و یکی از بهترین حوزه‌های مبارزه با منکرات حوزه خبرنگاری است.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان ظهر امروز در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار گفت: بحث خبرنگاری یک جریان مفید، موثر، سرنوشت‌ساز، پرقدرت و توانمند در تغییر تحولات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی رقم می‌زند.

 
وی با اشاره به اهمیت خبرنگاران ارزش‌محوری که جان خود را فدا کردند تا خبرها را به اهلش برساند و در اختیار افکار عمومی قرار دهند، اظهار کرد: جا دارد از خبرنگاران شهیدی چون شهید صارمی و بیش از ۱۶۰ خبرنگاری که در جریان غزه شهید شدند، خبرنگاران در دفاع مقدس و یا خبرنگاران شهید در کنار مدافعان حرم یاد کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در کرمان ادامه داد: رسانه در بخش قابل توجهی از اتفاقاتی که در یک کشور می‌تواند رقم بخورد نقش اول را دارد.
 
علیدادی تاکید کرد: خبرنگار یک جریان دو طرفه است از یک طرف تبیین کننده قوی است که واقعیت را بهتر به مردم می رساند و از طرفی  در خصوص مشکلات و موانع برای تصمیم‌گیران در حوزه ماموریت‌شان، مرتفع‌کننده است.
 
وی با تاکید بر این‌که خبرنگاران در بخش تبیینی رقیب جدی دارند، توضیح داد: دشمن نمی‌خواهد خبر مؤثر، درست و حقیقی شما جایگاه خودش را پیدا کند و هرچه جلوتر می‌رویم ابزار خبرنگاری مدرن‌تر می شود و به همین دلیل سرعت کار و تأثیرگذاری بیش‌تر می‌شود.
 
امام جمعه کرمان توضیح داد: از جهاد و ایثار خبرنگاران برای تنویر افکار عمومی و آگاهی‌بخشی به جامعه و دفاع از حق مردم و صدها حرکت خیری که با خبر شما ایجاد می‌شود تشکر می‌کنم.
 
نماینده ولی فقیه تاکید کرد: بهترین مروج معروف می‌تواند رسانه باشد و یکی از بهترین حوزه‌های مبارزه با منکرات حوزه خبرنگاری است.

انتهای خبر/ پسند


رسانه بهترین مروج معروف است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? رسانه بهترین مروج معروف است