رسانه باید حقیقت را تبیین و زمینه‌های تحقق آن را فراهم کند

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کار رسانه احقاق، حق و ابطال، باطل است به این معنی که رسانه باید حقیقت را تبیین و زمینه‌های تحقق آن را فراهم کند. حجت‌الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ گفت: یکی از برگزیده‌ترین روایتگران حقایق که در […]

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کار رسانه احقاق، حق و ابطال، باطل است به این معنی که رسانه باید حقیقت را تبیین و زمینه‌های تحقق آن را فراهم کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ گفت: یکی از برگزیده‌ترین روایتگران حقایق که در جهت احقاق حق و ابطال باطل به بشریت خدمت کرده‌اند، امام سجاد علیه‌السلام و حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها هستند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این دو انسان بزرگ به گردن تمام بشریت، حق عظیمی دارند؛ چرا که آنان روایتگر یکی از بزرگ‌ترین حوادث تاریخ‌ساز، متمدن‌ساز و انسان‌ساز شدند، حادثه‌ای که شاید بشود گفت اهمیت آن کمتر از حادثه عظیم بعثت خاتم‌النبیین نباشد.

وی با تأکید بر اینکه نهضت خاتم النبیین برای ساختن انسان جامعه و تمدن متعالی انسانی است، عنوان کرد: شاید بتوان گفت حدیثی که از پیامبر(ص) نقل شده است«حُسَیْنٌ مِنِّی وَ أَنَا مِنْ حُسَیْنٍ» یک جهت آن، این باشد که نبودت من مدیون امام حسین علیه‌السلام است و یا ممکن است این باشد که اگر خون امام حسین علیه‌السلام نبود، نبوت و امامت در طول تاریخ گم می‌شد و این کار بزرگ را حسین‌ابن‌علی‌ علیه‌السلام انجام داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی بیان کرد: کار رسانه احقاق، حق و ابطال، باطل است به این معنی که رسانه باید حقیقت را تبیین و زمینه‌های تحقق آن را فراهم کند، باطل را بنمایاند و زمینه‌های نابودی باطل را فراهم کند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: انقلاب و نظام ما پرتوی از نهضت امام حسین علیه‌السلام است و آرمان‌هایی دارد که این آرمان‌‌ها همان آرمان‌های نبی مکرم و امام حسین علیه‌السلام است و این انقلاب، دشمنانی دارد که هم ردیف دشمنان پیامبر(ص) و سیدالشهدا علیه‌السلام هستند.

وی خاطرنشان کرد: کار رسانه این است که زمینه‌های فکری، اندیشه‌ای، نظری و حتی انگیزه‌ای آرمان‌های نظام و انقلاب را فراهم و با تمامی دشمنی‌ها و موانعی که بر سر راه تحقق این آرمان‌ها وجود دارد، مبارزه و جهاد کند؛ بنابراین می‌توان گفت اهالی رسانه، رسالت عظیمی دارند که باید قدر و قیمت آن‌ها شناخته و پاس داشته شود.

انتهای خبر/م




رسانه باید حقیقت را تبیین و زمینه‌های تحقق آن را فراهم کند

منبع:آرمـان
? رسانه باید حقیقت را تبیین و زمینه‌های تحقق آن را فراهم کند