رسالت بسیج دانشجویی در صحنه بودن و توجه به منویات رهبری است

حسین اکبری فرد گفت: رسالت بسیج دانشجویی و دانشجویان در صحنه بودن و توجه به منویات رهبری است و بنابراین لازم است برنامه های جدیدی را ارائه داده شود. به گزارش فت فتو؛ حسین اکبری فرد ظهر امروز در آئین تکریم و معارف رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان با تاکید بر اینکه خوشحالیم در […]

حسین اکبری فرد گفت: رسالت بسیج دانشجویی و دانشجویان در صحنه بودن و توجه به منویات رهبری است و بنابراین لازم است برنامه های جدیدی را ارائه داده شود.

به گزارش فت فتو؛ حسین اکبری فرد ظهر امروز در آئین تکریم و معارف رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان با تاکید بر اینکه خوشحالیم در این روز در خدمت شما هستیم و برنامه ای مهم مربوط به سرمایه های کشور دانشجویان و بسیحیان حضور داریم، گفت: ظرفیت هایی که در جامعه وجود دارد مهم است و این ظرفیت ها زمانی می تواند به عمل تبدیل شود که ظرفیت های انسانی وحود داشته باشد.
 
رییس دانشگاه باهنر کرمان ادامه داد: ظرفیت هایی در دانشگاه های کشور و استان وجود دارد و هنگامی استفاده از این ظرفیت ها میسر است که دانشجو در کنار اساتید و دیگر عوامل موثر واقع شود.
 
وی بیان کرد: رسالت بسیج دانشجویی و دانشجویان در صحنه بودن و توجه به منویات رهبری است و بنابراین لازم است برنامه های جدیدی را ارائه داده شود.
 
اکبری فرد اظهار کرد: ظرفیت هایی به لحاظ ساختار در دانشگاه ها وجود دارد تا بتوانیم شور و نشاط دانشجویی را با برنامه ایجاد کنیم و بسیج دانشجویی و همچنین سایر اقشار بسیج در میدان هستند.
انتهای پیام/م




رسالت بسیج دانشجویی در صحنه بودن و توجه به منویات رهبری است

منبع:آرمـان
? رسالت بسیج دانشجویی در صحنه بودن و توجه به منویات رهبری است