رسالت بسیج حضور مؤثر در عرصه‌های مختلف است

سرپرست فرمانداری زرند در دیدار با شورای مجمع عالی بسیج شهرستان گفت: رسالت و هدف تشکیل بسیج حضور و فعالیت در عرصه‌های مختلف جامعه است. به گزارش فت فتواز کرمان : سید رضا حسینی نژاد در دیدار با شورای مجمع بسیج شهرستان، اظهار داشت: مبنای بسیج بخشی نگری یا رسیدگی به موضوعی خاص نیست بلکه […]

سرپرست فرمانداری زرند در دیدار با شورای مجمع عالی بسیج شهرستان گفت: رسالت و هدف تشکیل بسیج حضور و فعالیت در عرصه‌های مختلف جامعه است.

به گزارش فت فتواز کرمان : سید رضا حسینی نژاد در دیدار با شورای مجمع بسیج شهرستان، اظهار داشت: مبنای بسیج بخشی نگری یا رسیدگی به موضوعی خاص نیست بلکه بسیج برگرفته از شورا، استفاده از نظرات نخبگان، تدابیر امامین انقلاب و احکام قرآنی است.

وی با بیان اینکه تاکیدات امام خامنه ای مد ظله العالی  بر این است از نظرات افراد نخبه و کارشناس استفاده شود، افزود: براین اساس انجام امور در کارگروه ها و هیات های اندیشه ورز و شناسایی افراد نخبه و شایسته و معرفی آن به جامعه، استفاده از ظرفیت آنها و جمع بندی از نظراتشان باید مورد توجه قرار گیرد

مقام عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه رسالت و هدف تشکیل بسیج حضور و فعالیت در عرصه‌های مختلف جامعه است از شورای مجمع بسیج خواست تا با راه اندازی مرکز رشد در حیطه دانش بنیان برای تحقق شعار سال اقدام کنند.

در ادامه رئیس شورای مجمع بسیج شهرستان با بیان اینکه شورای مجمع بسیج از مجموعه ای از صاحب نظران، اندیشمندان و متخصصان حقیقی و حقوقی بسیجی و انقلابی جهت تحقق سیاست های ابلاغی امامین انقلاب و بیانیه رهبر فرزانه انقلاب در گام دوم تشکیل شده هدف از تشکیل این شورا را امید آفرینی و ایفای نقش مؤثر با الویت فعالیت های بسیجی و جامه عمل پوشیدن به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی دانست.

پور رنجبر با اشاره به اینکه اساسنامه جدید سال قبل ابلاغ گردید، ادامه داد: بر همین اساس ارکان مجمع باز سازمان دهی شده و بر اساس دستوراالعمل ۶ کمیسیون و کارگروه تشکیل و برای هر کدام رئیس، نایب رئیس و دبیر بصورت جداگانه انتخاب گردید.

 وی با بیان اینکه وظیفه این کارگروه ها رصد، بررسی، شناسایی و الویت بندی مسائل و مشکلات می باشد اظهار کرد: ان شاءالله با همت امام جمعه، فرماندار و مسئولین اجرایی اقدام خوبی در جهت رفع مشکلات شهرستان صورت گیرد.




رسالت بسیج حضور مؤثر در عرصه‌های مختلف است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? رسالت بسیج حضور مؤثر در عرصه‌های مختلف است