رزمندگان ما در عملیات بیت‌المقدس ۱۷ روز خواب نداشتند

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که جزئیات عملیات بیت‌المقدس بسیار زیاد است، گفت: با وجود پاتک‌های شدید عراق اما جوانان و رزمندگان با کمک خداوند و همت و شجاعت و نبوغ، توانستند طی ۲۳ روز خرمشهر را آزاد کنند ضمن اینکه بیش از ۱۷ روز رزمندگان خواب نداشتند. سردارمحمدعلی […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که جزئیات عملیات بیت‌المقدس بسیار زیاد است، گفت: با وجود پاتک‌های شدید عراق اما جوانان و رزمندگان با کمک خداوند و همت و شجاعت و نبوغ، توانستند طی ۲۳ روز خرمشهر را آزاد کنند ضمن اینکه بیش از ۱۷ روز رزمندگان خواب نداشتند.

سردارمحمدعلی نظری امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کرمان به مناسبت سوم خردادماه با یادآوری توهمات دشمن بعثی در زمینه تصرف ایران ظرف چند روز اظهار کرد: فتح خرمشهر نقطه عطفی در دفاع مقدس بود.

او با یادآوری عملیات بیت المقدس از ۱۰ اردیبهشت ماه به فرماندهی سه جوان سپاهی ۲۳ و ۲۴ ساله و همکاری نیروهای ارتش عنوان کرد: شاید دشمن هیچ وقت فکر نمی کرد، جوانان ما بتوانند خرمشهر را فتح کنند طوری که صدام در یک سخنرانی گفت اگر خرمشهر را آزاد کردند، ما کلید بصره با به آنها تحویل می دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که جزئیات عملیات بیت المقدس بسیار زیاد است، اظهار کرد: با وجود پاتک‌های شدید عراق اما جوانان و رزمندگان با کمک خداوند و همت و شجاعت و نبوغ، توانستند طی ۲۳ روز خرمشهر را آزاد کنند گفتنی است بیش از ۱۷ روز رزمندگان خواب نداشتند.

او با اشاره به سخنرانی حسن باقری و سه عملیات نفس‌گیر ثامن الائمه، طریق‌القدس و فتح‌المبین و بلافاصله بعد از ۴۰ روز عملیات بیت المقدس عنوان کرد: عملیات آزادسازی خرمشهر در ۵۳۰۰ کیلومتر انجام شد و تقریبا ۱۵ هزار عراقی اسیر شدند. حاج قاسم سلیمانی می‌گفتند مانند جمعیت یک شهر اسیر از عراقی ها داشتیم.

نظری ادامه داد: مقام معظم رهبری در خردادماه سال ۱۳۹۵ در مراسم دانش آموختگان دانشگاه امام حسین علیه السلام فرمودند که خرمشهر ها در پیش است نه به شکل نظامی که خطرات فیزیکی داشته باشد. پیش بینی آقا را در سال‌های اخیر به ویژه سال گذشته دیدیم و منظور رهبری جنگ نرم و تسلط بر اذهان و ادراکات جوانان بود و در سال قبل کنترل کردیم اما دشمن به هیچ وجه دست بردار نیست و خرمشهرها در راه است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: علاوه بر کنترل روانی دشمن در فضای مجازی باید آمادگی خودمان را همیشه داشته باشیم تا اینکه باز دشمن مثل خرمشهری که سال ۶۰ و ۶۱ اشغال کرد اذهان جوانان ما را اشغال نکند و به اسارت خود در نیاورد.

انتهای پیام




رزمندگان ما در عملیات بیت‌المقدس ۱۷ روز خواب نداشتند

منبع: ایـسنا
? رزمندگان ما در عملیات بیت‌المقدس ۱۷ روز خواب نداشتند