رزمایش همدلی مؤمنانه ناجا در کرمان| توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در آستانه عید امامت و ولایت بیش از سه‌هزار بسته کمک معیشتی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان در بین افراد نیازمند و کسانی که به‌واسطه کرونا دچار مشکل شده‌اند، توزیع خواهد شد. به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در حاشیه هفتمین مرحله […]


فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در آستانه عید امامت و ولایت بیش از سه‌هزار بسته کمک معیشتی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان در بین افراد نیازمند و کسانی که به‌واسطه کرونا دچار مشکل شده‌اند، توزیع خواهد شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در حاشیه هفتمین مرحله رزمایش  مواسات و همدلی ویژه عید غدیرخم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش امروز همزمان با ستاد استان در پنج شهرستان رفسنجان، راور، شهر بابک، منوجان و ارزوئیه در حال برگزاری است.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: در آستانه عید امامت و ولایت بیش از سه هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ریالی یک میلیارد و دویست میلیون تومان در بین افراد نیازمند و کسانی که به‌واسطه کرونا دچار مشکل شده‌اند، توزیع خواهد شد.

ناظری بیان داشت: نیروی انتظامی استان کرمان یکی از انتظامی‌های پیش‌رو کشور در زمینه کمک‌های مومنانه است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۳ هزار بسته کمک معیشتی و در برخی از مقاطع هم تعدادی جهیزیه با مشارکت همکاران نیروی انتظامی و خیران تهیه و به زوج‌های جوان تقدیم شده است که ارزش ریالی بسته‌های معیشتی و جهیزیه بیش از  ۶ میلیارد تومان است.

 در ادامه حجت‌الاسلام علی اعلائی معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار داشت: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در زمینه  برگزاری رزمایش کمک مومنانه و معیشتی این رزمایش در ناجا هم به کمک پرسنل و خیران در سراسر کشور برگزار شده است.

وی عنوان کرد: ما در همه استان‌ها بیش از  ده‌ها هزار بسته کمک معیشتی تهیه و تقدیم به افرادی که از قبل شناسایی شده‌اند کرده‌ایم و این کار استمرار دارد.

معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی علی‌رغم اینکه وظیفه تامین امنیت را بر عهده دارد، در حوزه خدمات‌رسانی و کمک‌های مومنانه نقش بسزایی ایفا کرده و در این زمینه در حال فعالیت است.

وی گفت: ناجا در زمینه کمک‌های مومنانه عاشقانه ورود پیدا کرده و به‌عنوان یک تکلیف شرعی و اخلاقی دینی پای کار آمده است.

اعلائی ابراز داشت: سازمان عقیدتی سیاسی در راستای فرهنگ‌سازی این فریضه ارزشمند گام‌های بلندی با توجه به ظرفیت‌هایی که داشته، برداشته است و این نوع کارها برای نیروی انتظامی خیر و بر کت معنوی دارد و باید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب/





رزمایش همدلی مؤمنانه ناجا در کرمان| توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

منبع: فــارس
?رزمایش همدلی مؤمنانه ناجا در کرمان| توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان : اخبار استان کرمان – ورزشی