ربیعی: یک گل خیلی ساده به پرسپولیس دادیم

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید تیمش یک گل خیلی ساده را از پرسپولیس خورده و بازی را واگذار کرده است. به گزارش فت فتو، مس رفسنجان با یک گل مقابل پرسپولیس شکست خورد. محمد ربیعی در نشست خبری گفت: به تیم پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود. فکر می‌کنم تا ۳۰ دقیقه اول […]

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید تیمش یک گل خیلی ساده را از پرسپولیس خورده و بازی را واگذار کرده است.

به گزارش فت فتو، مس رفسنجان با یک گل مقابل پرسپولیس شکست خورد. محمد ربیعی در نشست خبری گفت: به تیم پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود. فکر می‌کنم تا ۳۰ دقیقه اول پرسپولیس بهتر بود. اشتباهات فردی داشتیم. شاید روی هیجان و تمرکز کم، یک سوم اول را از دست دادیم اما دو سوم دیگر بازی دست ما بود.

وی ادامه داد: از چیزی که داشتیم بهره نبردیم. یک گل خیلی ساده به پرسپولیس دادیم. در اینجور بازی ها جزییات و استفاده از فرصت‌ها بسیار مهم است.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا به نظر او با اخراج احتمالی وحید امیری به علت خطا روی حسن جعفری روند بازی عوض می‌شد اما داور حتی کارت زرد هم نداد گفت: از نظر شما این صحنه کارت زرد داشت؟ (خبرنگار می‌گوید بله) وحید امیری پای خود را روی زانوی حسن جعفری گذاشت. من هم بین دو نیمه دیدم. این بی احتیاطی بود. حتی ایشان گفتند که خطای بازیکن شما بود و من مجاب شدم این صحنه را ببینم. حرفی ندارم!

انتهای پیام




ربیعی: یک گل خیلی ساده به پرسپولیس دادیم

منبع: ایـسنا
? ربیعی: یک گل خیلی ساده به پرسپولیس دادیم