ربیعی: سعی می‌کنم خیلی حرفه‌ای تصمیم‌گیری کنم

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: خوشحالم یک تیم متوسط لیگ یک را به جمع پنج تیم بالانشین لیگ برتر فوتبال ایران رساندم. به گزارش نذیر کرمان، محمد ربیعی در آستانه بازی مس رفسنجان و استقلال تهران در رفسنجان اظهار کرد: هر دو تیم انگیزه‌های متفاوتی برای این بازی دارند. ما هم اگر یک‌درصد شانس داشته […]

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: خوشحالم یک تیم متوسط لیگ یک را به جمع پنج تیم بالانشین لیگ برتر فوتبال ایران رساندم.

به گزارش نذیر کرمان، محمد ربیعی در آستانه بازی مس رفسنجان و استقلال تهران در رفسنجان اظهار کرد: هر دو تیم انگیزه‌های متفاوتی برای این بازی دارند. ما هم اگر یک‌درصد شانس داشته باشیم آن را به توان صد می‌رسانیم تا با انگیزه و انرژی بالا بتوانیم به اهدافمان در تیم مس دست پیدا کنیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره اینکه آیا در پایان لیگ برتر در این تیم می‌ماند یا خیر، گفت: من خادم مردم هستم و مردم هم خیلی به بنده لطف دارند. چهار سال از بهترین دوران حرفه‌ام را در تیم مس رفسنجان طی کردم و از اینکه توانستیم یک تیم متوسط در لیگ یک را به جمع پنج تیم بالای جدول لیگ برتر برسانیم خوشحالم.

او افزود: در حال حاضر تمرکزم به طور کامل روی بازی‌های باقیمانده تیم در لیگ برتر است و بعد از پایان لیگ در این خصوص تصمیم‌گیری خواهم کرد. به نظر مردم احترام می‌گذارم اما سعی می‌کنم در اینگونه موارد خیلی حرفه‌ای تصمیم‌گیری کنم.

انتهای پیام




ربیعی: سعی می‌کنم خیلی حرفه‌ای تصمیم‌گیری کنم

منبع: ایـسنا
? ربیعی: سعی می‌کنم خیلی حرفه‌ای تصمیم‌گیری کنم