راین آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی

بخشدار راین از آمادگی کامل برای پذیرایی مهمان‌های نوروزی خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو جلسه ستاد تسهیلات سفر بخش راین امروز با حضور امام جمعه، بخشدار و تعدادی از مدیران بخش راین برگزار و پیرامون تسهیلات در نظر گرفته شده برای سفرهای نوروزی بحث و تبادل نظر صورت گرفت. حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده امام جمعه […]

بخشدار راین از آمادگی کامل برای پذیرایی مهمان‌های نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو جلسه ستاد تسهیلات سفر بخش راین امروز با حضور امام جمعه، بخشدار و تعدادی از مدیران بخش راین برگزار و پیرامون تسهیلات در نظر گرفته شده برای سفرهای نوروزی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده امام جمعه راین در ابتدای جلسه ضمن درخواست از ادارات بخش و دهیاران منطقه جهت برنامه‌ریزی صحیح و کامل در ایام نوروز، افزود: با توجه به تقارن تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان بر رعایت شئونات اسلامی و الزامات ماه مبارک رمضان تاکید گردد.

  همچنین محسنی بخشدار راین از آمادگی آموزش و پرورش و واحدهای بوم‌گردی در سطح بخش جهت میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی نام برد و افزود: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان باید تمام تلاش خود را جهت خدمات‌رسانی هرچه بهتر و کامل‌تر به میهمانان نوروزی انجام دهند.

انتهای خبر/ تاج الدینی




راین آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی

منبع:آرمـان
? راین آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی