راور باید به کارگاه سازندگی تبدیل شود | اخبار استان کرمان

حسن‌پور نماینده کرمان و راور در همایش کارآفرینی قالی دستباف گفت: راور باید به دست راوری‌ها ساخته و به کارگاه سازندگی تبدیل شود. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛  به نقل از روابط عمومی دفتر حسن‌پور؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در اولین همایش کارآفرینی دانش‌بنیان شهرستان راور، با […]




حسن‌پور نماینده کرمان و راور در همایش کارآفرینی قالی دستباف گفت: راور باید به دست راوری‌ها ساخته و به کارگاه سازندگی تبدیل شود.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛  به نقل از روابط عمومی دفتر حسن‌پور؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در اولین همایش کارآفرینی دانش‌بنیان شهرستان راور، با اشاره به اهمیت نقش مردم بومی در توسعه و پیشرفت این شهرستان، تاکید کرد: راور باید به دست راوری‌ها ساخته شود و مردم این شهرستان، به‌ویژه بانوان هنرمند، می‌توانند نقش مهمی در شکوفایی اقتصادی و فرهنگی این منطقه ایفا کنند.

 حسن‌پور با تاکید بر اینکه راور به کارگاه سازندگی تبدیل شده است، از پیشرفت‌ها و فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف شهرستان خبر داد و افزود: در سال‌های اخیر، اقدامات مهمی در حوزه‌های زیرساختی و عمرانی در راور انجام شده است و این شهرستان اکنون به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است. ما باید همچنان با قدرت و همت مردم و مسئولان، این مسیر توسعه را ادامه دهیم.

وی در ادامه با تقدیر از مدیران‌کل ادارات حاضر در جلسه، به نقش آن‌ها در پیشبرد اهداف توسعه‌ای شهرستان اشاره کرد و گفت: «حضور و همکاری فعال مدیران‌کل و مسئولان شهرستان نقش بسزایی در تحقق برنامه‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زایی داشته است. امیدواریم با تداوم این تلاش‌ها، شاهد رونق بیشتر در بخش‌های مختلف اقتصادی راور باشیم.»

 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس اسلامی با اشاره به برنامه‌های اشتغال‌زایی در حوزه کشاورزی، اظهار داشت: اشتغال‌زایی در حوزه کشاورزی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در راور است. با توجه به ظرفیت‌های بالقوه‌ای که این شهرستان در حوزه کشاورزی دارد، تلاش خواهیم کرد تا با حمایت‌های لازم، اشتغال پایدار را در این بخش گسترش دهیم.

 وی همچنین تصریح کرد: تنها راه تأمین امنیت پایدار در جامعه، ایجاد اشتغال و فراهم کردن فرصت‌های شغلی برای جوانان است. ما به دنبال آن هستیم تا از طریق برنامه‌ریزی‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان، به اشتغال‌زایی بیشتری دست یابیم.

 وی در پایان به ارتقای جایگاه شهرستان راور در حوزه اشتغال اشاره و خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام شده، جایگاه شهرستان راور در زمینه اشتغال از رتبه ۱۱ به رتبه هشت ارتقا یافته است و این موفقیت نشان‌دهنده گام‌های مثبتی است که در مسیر ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق اقتصادی برداشته شده است.

انتهای خبر/کمساری


راور باید به کارگاه سازندگی تبدیل شود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? راور باید به کارگاه سازندگی تبدیل شود