راه و مکتب شهید نصرالله قدرتمندتر از قبل استمرار خواهد یافت | خبر کرمان

کرمان_رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله دبیر کل شهید حزب الله لبنان پیام تسلیت صادر نمود. به گزارش نذیر کرمان، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما […]



کرمان_رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله دبیر کل شهید حزب الله لبنان پیام تسلیت صادر نمود.

به گزارش نذیر کرمان، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا”

خبر شهادت بزرگ پرچمدار مقاومت در منطقه، مجاهد خستگی‌ناپذیر، سیدحسن نصرالله، دبیرکل مقاوم و نستوه حزب‌الله لبنان، قلب ملت‌های آزاده و مسلمان را به درد آورد و اندوهی بزرگ بر دل‌ها نهاد.

این شخصیت بزرگ و شجاع امت اسلام که عمر پربرکت خود را وقف مبارزه با ظلم و استکبار جهانی و دفاع از شرافت و عزت امت اسلامی کرده بود، با شهادتش نیز به مبارزه و آرمان‌های والای اسلام و آزادیخواهان جهان؛ جانی تازه خواهد بخشید.

راه و مکتب شهید نصرالله قدرتمندتر از قبل استمرار خواهد یافت و به حول و قوه الهی سرنوشت منطقه و فلسطین عزیز در آینده‌ای نزدیک با اراده پولادین رزمندگان مقاومت و حمایت و همراهی مجاهدان مومن امت اسلامی با پرچمداری حزب الله عزیز و رزمندگان جبهه ی مقاومت با صلابت رقم خواهد خورد.

شهادت نصرالله، نه پایان راه، بلکه سرآغاز مسیری نوین برای مقاومت حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت است. همان گونه که با شهادت سید عباس موسوی و سپهبد حاج قاسم سلیمانی این مسیر متوقف نشد. رژیم صهیونیستی با این جنایت، بزرگ‌ترین حماقت خود را مرتکب شد، چرا که خون این شهید، مقاومت را تنومند تر و قوی تر خواهد کرد.

این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، جبهه مقاومت، خانواده شهدای این حادثه، مردم لبنان و تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

ابراهیم حمیدی
رئیس کل دادگستری استان کرمان

کد خبر ۶۲۴۰۱۳۹


راه و مکتب شهید نصرالله قدرتمندتر از قبل استمرار خواهد یافت

منبع: مــهر
? راه و مکتب شهید نصرالله قدرتمندتر از قبل استمرار خواهد یافت