راه صلاح و نجات جهان حاکمیت دینی است/ حرکت اسلام به مذاق مستکبران خوش نمی‌آید

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نوک پیکان جنگ نرم دشمنان متوجه کسی است که در خط مقدم حاکمیت توحید است، مقام معظم رهبری در رأس نظام اسلامی حرفشان، حرف اسلام و حرکت ایشان، حرکت اسلام ناب است که این حرکت به ذائقه مستکبران خوش نمی‌آید. حجت‌الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در […]

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نوک پیکان جنگ نرم دشمنان متوجه کسی است که در خط مقدم حاکمیت توحید است، مقام معظم رهبری در رأس نظام اسلامی حرفشان، حرف اسلام و حرکت ایشان، حرکت اسلام ناب است که این حرکت به ذائقه مستکبران خوش نمی‌آید.

حجت‌الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به سالروز شهادت شهید آیت‌الله صدوقی گفت: مبارزه میان حق و باطل، عقل و جهل، ایمان و کفر، شرک و توحید، انبیا و مستکبران در مقاطع مختلف، واقعیتی است که از ابتدا تاریخ تاکنون و پس از این بوده، هست و خواهد بود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که در قرآن کریم آمده است که برای هر یک از انبیا دشمنانی است، ادامه داد: برای اسلام همان اسلام ناب محمدی و دین خاتم‌النبین که رسالتش این بود که حق را بر کل جهان حاکم کند، نیز دشمنانی بوده و هست؛ مستکبران و کسانی که می‌خواهند منابع جهان در اختیار آن‌ها باشد و ملت‌ها در خدمت آن‌ها باشد.

وی ابراز کرد: اسلام نابی که امام راحل منادی آن بوده است و شاگردان خاص امام(ره) همچون شهیدان بهشتی، مطهری، باهنر، صدوقی، قاضی‌طباطبایی، دستغیب، اشرفی اصفهانی و غیره برای حاکمیت اسلام ناب محمدی تلاش کردند و بدیهی است که عالم‌خواران، جهان‌خواران و مستکبران چنین مکتبی را برنمی‌تابند و به جنگ با آن بر‌می‌خیزند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی افزود: زمانی ترور شخصیت و فرد بود و دشمنان این کار را با استفاده مزدوران خود انجام می‌دادند و علمای اسلام را به شهادت می‌رساندند و هم اکنون هم نوک تیز پیکان جنگ نرم دشمنان متوجه کسی است که در خط مقدم حاکمیت توحید است، مقام معظم رهبری در رأس نظام اسلامی حرفشان، حرف اسلام و حرکت ایشان، حرکت اسلام ناب است که این حرکت به ذائقه مستکبران خوش نمی‌آید.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان هم اکنون با استفاده از جنگ نرم، جنگ ترکیبی، با نشر اکاذیب و جنجال می‌خواهند کار خود را پیش ببرند، همان گونه که در اغتشاشات سال گذشته شاهد بودیم فریب‌خوردگان شعارهای ناروایی را سر می‌دادند که این اقدامات ریشه در تقابل دارد.

وی اظهار کرد: راه صلاح و نجات جهان حاکمیت دینی است و راه حاکمیت دینی، استقامت در راه حق است که در این عرصه باید با زیرکی و دشمن‌شناسی ایستادگی و حق را تبیین کرد تا حق مخفی نماند و این راه است که سرانجام مبارکی خواهد داشت و به فضل پروردگار این سرانجام مبارک، نصیب ملت ایران خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی خاطرنشان کرد: ملت ایران قدر رهبری و شخصیت‌های علمی و دینی خود را می‌دانند و فریب اغواگری‌ها و شیطنت‌های دشمنان را نخواهند خورد و در جهت حیات طیبه و وعده داده شده الهی حرکت خواهیم کرد.

انتهای خبر/م




راه صلاح و نجات جهان حاکمیت دینی است/ حرکت اسلام به مذاق مستکبران خوش نمی‌آید

منبع:آرمـان
? راه صلاح و نجات جهان حاکمیت دینی است/ حرکت اسلام به مذاق مستکبران خوش نمی‌آید