راه حل ناترازی گاز با ذخیره‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت | اخبار اصلاحات

به گزارش نذیر کرمان به نقل از ایسنا، با بیان اینکه  در زمان ناترازی گاز، موضوع بهینه‌سازی مصرف مقوله بسیار با اهمیتی تلقی می‌شود، اظهار کرد: باید با جذب سرمایه‌گذاری و تولید بیشتر، ناترازی گاز در کشور را به حداقل رساند. وی با بیان اینکه در بحث گاز ناترازی‌هایی داریم که رفع آن زمان‌بر است، گفت: اشراف مدیریتی […]


به گزارش نذیر کرمان به نقل از ایسنا، با بیان اینکه  در زمان ناترازی گاز، موضوع بهینه‌سازی مصرف مقوله بسیار با اهمیتی تلقی می‌شود، اظهار کرد: باید با جذب سرمایه‌گذاری و تولید بیشتر، ناترازی گاز در کشور را به حداقل رساند.

وی با بیان اینکه در بحث گاز ناترازی‌هایی داریم که رفع آن زمان‌بر است، گفت: اشراف مدیریتی و فنی در این شرایط خطیر، از فاکتورهای مهم انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران است. با تیم مدیریتی جدیدی که در وزارت نفت و همچنین شرکت ملی گاز ایران ایجاد شده است و افراد نیز دارای سابقه خوبی در صنعت نفت و گاز هستند، معتقدم با کمترین چالش از فصل سرد سال عبور خواهیم کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در خصوص انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران نیز تصریح کرد: مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران دارای سابقه در سمت‌های کلیدی در صنعت گاز است که انتظار می‌رود با رویکردهای نوین، مدیریت منابع گازی را بهبود بخشیده و بر تداوم تامین پایدار گاز به‌ویژه بخش خانگی تمرکز کند.

موسوی به موضوع استفاده شایسته از نیروهای بومی و متخصص در صنعت نفت توسط وزیر نفت اشاره و اظهار کرد: استفاده از نیروهای بومی در صنعت نفت به‌ویژه مجموعه‌های پالایشگاهی گاز، به توسعه پایدار و بهبود کیفیت خدمات و محصولات این مجموعه‌ها کمک خواهد کرد.


راه حل ناترازی گاز با ذخیره‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت

منبع: نذیر کرمان
? راه حل ناترازی گاز با ذخیره‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت