راه اندازی بخش شیمی درمانی و پیوند کودکان در بندرعباس با حمایت خیرین

به گزارش نذیر کرمان هرمزگان، دکتر منوچهر کمالی، معاون درمان دانشگاه با اعلام این خبر گفت: «بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان با مساحت ۷۵۰ مترمربع و هزینه ۵۰ میلیارد ریال به همت و یاری مؤسسه خیریه ساحل خلیج فارس، دکتر محمدعلی مولوی مدیرعامل و دکتر عبدالمجید ناظمی رئیس هیئت […]



به گزارش نذیر کرمان هرمزگان، دکتر منوچهر کمالی، معاون درمان دانشگاه با اعلام این خبر گفت: «بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان با مساحت ۷۵۰ مترمربع و هزینه ۵۰ میلیارد ریال به همت و یاری مؤسسه خیریه ساحل خلیج فارس، دکتر محمدعلی مولوی مدیرعامل و دکتر عبدالمجید ناظمی رئیس هیئت مدیره این موسسه، مجمع خیرین سلامت و مرحوم حاج عبدالمجید مرادی نسب راه‌اندازی شد. همچنین این بخش توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تجهیز شده است».

دکتر منوچهر کمالی اظهار کرد: «بیمار سرطانی علاوه بر درد و رنج، برای کسب بهبودی نیاز به پول و زمان دارد که فراهم کردن زمینه لازم برای رفع این دغدغه‌ها نیازمند برنامه‌ریزی و اقدامات جهادی است».

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی مرکز جدید شیمی درمانی سرپایی در بیمارستان کودکان، بارقه امیدی را در دل بیماران روشن خواهد کرد افزود: «شیمی درمانی در بیماران سرطانی یکی از فرآیندهای اصلی در پروسه درمانی آنان است که با راه‌اندازی این بخش جدید در بیمارستان کودکان و افزایش تخت شیمی درمانی نسبت به گذشته، گامی مهم در جهت ارتقای کیفیت خدمات درمانی به کودکان مبتلا به سرطان و فراهم نمودن فضایی مناسب و آرام برای این عزیزان و خانواده‌های‌شان برداشته شد».

همچنین دکتر امیر حسابی، رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان، در این رابطه گفت: «با توجه به این که مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان بندرعباس علاوه بر استان هرمزگان از استان‌های همجوار مانند سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و فارس نیز پذیرش بیمار دارد، راه‌اندازی این بخش با افزایش ظرفیت تخت و فراهم آوردن فضای مناسب ارائه خدمات به بیماران، منجر به افزایش کیفیت خدمات درمانی ارائه شده می‌شود».

دکتر حسابی افزود: «با افتتاح این بخش جدید، امیدواری‌ها برای بهبود وضعیت درمانی کودکان مبتلا به سرطان در استان هرمزگان افزایش یافته است. این مرکز جدید، گامی بلند در جهت ایجاد آینده‌ای روشن برای کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌هایشان به شمار می‌رود».


راه اندازی بخش شیمی درمانی و پیوند کودکان در بندرعباس با حمایت خیرین

منبع: بــرنا
? راه اندازی بخش شیمی درمانی و پیوند کودکان در بندرعباس با حمایت خیرین