راه‌اندازی ۱۰۰ موکب برای استقبال از زائران حاج‌قاسم در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: «۱۰۰ موکب برای استقبال و پذیرایی از زائران حاج‌قاسم در محدوده‌ی گلزار شهدای کرمان و سطح شهر راه‌اندازی شده است». به گزارش فت فتو؛ سردار حسین معروفی در آیین اختتامیه جشنواره «سلیمان سلامت» که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: «۱۰۰ موکب برای استقبال و پذیرایی از زائران حاج‌قاسم در محدوده‌ی گلزار شهدای کرمان و سطح شهر راه‌اندازی شده است».

به گزارش فت فتو؛ سردار حسین معروفی در آیین اختتامیه جشنواره «سلیمان سلامت» که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی اظهار کرد: «فلسفه‌ی وجودی سپاه ثارالله اعتقادی، انقلابی و مردمی است».

وی با بیان این‌که افتخار می‌کنیم از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سپاه و بسیج به فرمان ولی‌فقیه وارد عمل شدیم، گفت: «در دولت قبل، نگاه به بسیج نگاه لیبرال و ارزان‌قیمت بود».

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بسیج به فرمان امام خویش تا آخر پای کار خواهد بود و در میدان می‌ماند، افزود: «شورای تامین استان کرمان به جهت حساسیت موضوع با ستاد کرونا جلسه‌ی مشترک تشکیل داد و همگی در استان پای کار آمدند».

وی با بیان اینکه ۳۹۰ تیم مراقبتی با بیش از هزار بسیجی تشکیل شده است بیان کرد: «در کرمان مراکز واکسیناسیون ایجاد شد و تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج درگیر این کار شدند».

معروفی با اشاره به این‌که ۹۱۶ نیروی داوطلب بسیجی در بیمارستان‌های استان به کادر درمان کمک می‌کردند، گفت: «چهار هزار و ۱۵۲ گروه جهادی برای اجرای طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا همکاری داشتند».

وی با بیان این‌که رویکرد برنامه‌های سالگرد شهادت شهید سلیمانی مردمی است، افزود: «مراسم حاج‌قاسم امسال حماسی برگزار می‌شود و حدود ۱۰۰ موکب برای استقبال و پذیرایی از زائران حاج قاسم در محدوده‌ی گلزار شهدای کرمان و سطح شهر راه‌اندازی شده است».

انتهای پیام




راه‌اندازی ۱۰۰ موکب برای استقبال از زائران حاج‌قاسم در کرمان

منبع: بــرنا
?
راه‌اندازی ۱۰۰ موکب برای استقبال از زائران حاج‌قاسم در کرمان