راهیابی اثر هنرمندان کرمانی به مسابقه بین المللی  ABUPRIZE۲۰۲۴ | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان اثر ” word hug day” به تهیه کنندگی زری فاطمی و کارگردانی حبیبه فاطمی از صدا و سیمای استان کرمان برای شرکت در مسابقه بین المللی ABUPRIZE۲۰۲۴ ارسال شد. از بین ۱۰۲ اثر ویژه و فاخر ارسال شده از سوی برنامه‌سازان، پس از ارزیابی و داوری اولیه در امور بین‌الملل، ۶ اثر از […]



نذیر کرمان/کرمان اثر ” word hug day” به تهیه کنندگی زری فاطمی و کارگردانی حبیبه فاطمی از صدا و سیمای استان کرمان برای شرکت در مسابقه بین المللی ABUPRIZE۲۰۲۴ ارسال شد.

از بین ۱۰۲ اثر ویژه و فاخر ارسال شده از سوی برنامه‌سازان، پس از ارزیابی و داوری اولیه در امور بین‌الملل، ۶ اثر از صدا و سیمای استان‌ها در بخش‌های «نمایش، مستند، مجری محور، چشم‌انداز و کودکان» برای شرکت در مسابقه بین المللی  ABUPRIZE۲۰۲۴  ارسال شد.

به گزارش نذیر کرمان، در بخش کودکان اثر ” word hug day” به تهیه کنندگی زری فاطمی و کارگردانی حبیبه فاطمی از صدا و سیمای استان کرمان برای شرکت در  مسابقه بین المللی ABUPRIZE۲۰۲۴   ارسال شد.

مراسم اهدای جوایز شصت و یکمین دوره مسابقه بین‌المللی ABUPRIZE۲۰۲۴ در کشور ترکیه شهر استانبول در ماه اکتبر(اواخر مهر تا اوایل آبان) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


راهیابی اثر هنرمندان کرمانی به مسابقه بین المللی  ABUPRIZE۲۰۲۴

منبع: ایـسنا
? راهیابی اثر هنرمندان کرمانی به مسابقه بین المللی  ABUPRIZE۲۰۲۴