راهکارهای افزایش صادرات کرمان به هند و پاکستان بررسی شد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان جلسه کارگروه توسعه صادرات استان با موضوع بازارهای صادراتی کشورهای هند و پاکستان برگزار و در ارتباط ویدیوکنفرانسی با رایزن‌های بازرگانی ایران در هند و پاکستان، مسائل و مشکلات در مسیر افزایش صادرات استان بررسی شد. امیر حسن‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان امروز (دهم شهریور ماه) در این نشست به نقش […]



نذیر کرمان/کرمان جلسه کارگروه توسعه صادرات استان با موضوع بازارهای صادراتی کشورهای هند و پاکستان برگزار و در ارتباط ویدیوکنفرانسی با رایزن‌های بازرگانی ایران در هند و پاکستان، مسائل و مشکلات در مسیر افزایش صادرات استان بررسی شد.

امیر حسن‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان امروز (دهم شهریور ماه) در این نشست به نقش بسزای کارگروه توسعه صادرات استان در افزایش میزان صادرات اشاره کرد و گفت: جلسات و تصمیمات این کارگروه باید به‌صورت جدی دنبال شود.

وی ادامه داد: با توجه به وجود مواد معدنی بی‌شماری که در استان وجود دارد، باید در زمینه صادرات مواد معدنی و ایجاد زنجیره ارزش و صادرات محصولات نهایی به کشورهای هند و پاکستان کارهای بیشتر و بزرگتری انجام شود.

حسن‌زاده بیان کرد: تولیداتی که در حوزه‌های مختلف در استان انجام می‌شود، باید با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا انجام شود تا بتواند محصول نهایی صادرات‌محور را به بازار ارائه کند و نقش استان را در صادرات افزایش دهد.

معاون استاندار کرمان گفت: شرکت‌های تولیدی و کشاورزی استان باید با همکاری یکدیگر و در قالب یک تیم و با هماهنگی با مراکز اقتصادی استان در نمایشگاه‌های خارجی شرکت کنند.

وی افزود: استان کرمان نقش مهمی در بازارهای خشکبار و مواد معدنی در کشور هند دارد.

به گزارش نذیر کرمان، در این جلسه مقرر شد ذیل کارگروه توسعه صادرات، کمیته‌های تخصصی برای کشورهای پاکستان و هند ایجاد شود تا زمینه‌ها و فرصت‌های صادراتی شناسایی و در راستای رفع موانع برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام


راهکارهای افزایش صادرات کرمان به هند و پاکستان بررسی شد

منبع: ایـسنا
? راهکارهای افزایش صادرات کرمان به هند و پاکستان بررسی شد