راهپیمایی روز قدس در شهرستان ارزوئیه و بخش صوغان برگزار می شود

رسول خادمی پور گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور باشکوه مردم در شهر ارزوئیه ساعت ۱۱:۳۰ از میدان بسیج به سمت مصلی و در شهر علی آباد صوغان ساعت ۱۱:۳۰ از مقابل بانک کشاورزی به سمت مسجد علی آباد برگزار می گردد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان […]

رسول خادمی پور گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور باشکوه مردم در شهر ارزوئیه ساعت ۱۱:۳۰ از میدان بسیج به سمت مصلی و در شهر علی آباد صوغان ساعت ۱۱:۳۰ از مقابل بانک کشاورزی به سمت مسجد علی آباد برگزار می گردد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در شهرستان ارزوئیه برگزار می گردد.

حجت الاسلام رسول خادمی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارزوئیه با اشاره به اینکه روز قدس هم تراز یوم الله ۲۲ بهمن است افزود: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در شهرستان ارزوئیه برگزار می گردد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارزوئیه گفت: مراسم راهپیمایی دشمن شکن روز قدس در شهر ارزوئیه فردا جمعه ساعت ۱۱:۳۰ از میدان بسیج تا مصلای نماز جمعه با حضور آحاد مردم برگزار میگردد.

رسول خادمی پور با بیان اینکه با شرکت در این راهپیمایی الهی و باشکوه هیمنه پوشالی اسرائیل را درهم خواهیم شکست افزود: راهپیمایی روز قدس در شهر علی آباد صوغان نیز فردا ساعت ۱۱:۳۰ از مقابل بانک کشاورزی بطرف مسجد علی آباد صوغان برگزار می گردد.

انتهای پیام/جواد بختیاری زاده




راهپیمایی روز قدس در شهرستان ارزوئیه و بخش صوغان برگزار می شود

منبع:آرمـان
? راهپیمایی روز قدس در شهرستان ارزوئیه و بخش صوغان برگزار می شود