راه‌های اصلی استان کرمان باز است/ بازگشایی راه‌های مسدود روستایی تا پایان امروز

مدیرکل راهداری استان کرمان با بیان اینکه تمام محورهای اصلی و فرعی استان باز است، گفت: ۳۰۰ جاده روستایی در شمال استان مسدود است که تا آخر وقت امروز بازگشایی می‌شود. – اخبار استانها – احسان عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های شمال استان، اظهار داشت: با […]

مدیرکل راهداری استان کرمان با بیان اینکه تمام محورهای اصلی و فرعی استان باز است، گفت: ۳۰۰ جاده روستایی در شمال استان مسدود است که تا آخر وقت امروز بازگشایی می‌شود.

– اخبار استانها –

احسان عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های شمال استان، اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی که از روز گذشته به استان وارد شد از ظهر روز قبل شاهد بارش باران در محورهای استان بودیم و شب گذشته بارش برف بسیار سنگینی را در تعداد زیادی از محورهای شمال استان کرمان داشتیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام محورهای اصلی و فرعی و آسفالته استان کرمان باز است، گفت: با توجه به بارش‌هایی که روز گذشته داشتیم ۳۰۰ جاده روستایی ما در شمال استان مسدود شده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان با اشاره به کاهش و توقف بارندگی‌ها در این مناطق بیان کرد: از امروز کار بازگشایی این محورهای روستایی آغاز شده و تا آخر وقت امروز همه آنها بازگشایی می‌شود.

وی از ۴۰۰ نیروی راهدار و ۳۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در ۲۵ گردنه شمال استان کرمان خبر داد و گفت: در حال حاضر تمام نیروهای ما در جاده‌ها مستقر بوده و در حال نمک‌پاشی، یخ‌زدایی و بازگشایی محورها هستند.

بارش برف و باران و وقوع پدیده مه‌گرفتگی در محورهای استان کرمان
آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و آب و هوای استان کرمان

عراقی‌زاده با اشاره به اینکه بیشتر بارش‌های را در محورهای شمال و شمال غربی استان کرمان شاهد بودیم، افزود: در ۲۵ گردنه استان برف زیادی باریده که در حال حل مشکلات هستیم.

وی با بیان اینکه هم استانی‌ها از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و از سلامت خودرو و به همراه داشتن سوخت کافی و لباس گرم اطمینان داشته باشند و قبل از سفر نیز با تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/




راه‌های اصلی استان کرمان باز است/ بازگشایی راه‌های مسدود روستایی تا پایان امروز

منبع: تسنــیم
? راه‌های اصلی استان کرمان باز است/ بازگشایی راه‌های مسدود روستایی تا پایان امروز