راه‌اندازی نیروگاه در مجتمع‌های صنعتی و معدنی ضروری است

استاندار کرمان مسئولیت اجتماعی مجتمع‌های صنعتی را یادآور شد و گفت: علاوه بر شهر، روستا‌های اطراف نیز باید از ظرفیت این مجموعه‌ها بهره‌مند شوند. دیدارِ مدیران مجتمع مس شهربابک با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ۱۸ تیر و با حضور سرپرست فرمانداری شهربابک در محل استانداری کرمان برگزار گردید. در این نشست مدیر ومعاونان مجتمع مس […]

استاندار کرمان مسئولیت اجتماعی مجتمع‌های صنعتی را یادآور شد و گفت: علاوه بر شهر، روستا‌های اطراف نیز باید از ظرفیت این مجموعه‌ها بهره‌مند شوند.

دیدارِ مدیران مجتمع مس شهربابک با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ۱۸ تیر و با حضور سرپرست فرمانداری شهربابک در محل استانداری کرمان برگزار گردید.

در این نشست مدیر ومعاونان مجتمع مس شهربابک ضمن ارائه وضعیت عملکرد، گزارش خسارت‌های ناشی از قطع برق در واحد‌های مجتمع را بیان کردند.

استاندار کرمان نیز از مشکل تامین برق و انرژی درایام اوج مصرف و با توجه به کاهش منابع آبی نام برد و گفت: راه حل اصلی برای جبران کمبودها، احداث نیروگاه‌ها درصنایع ومجتمع‌های بزرگ است.

فداکار گفت: چاره‌ای غیر از راه‌اندازی نیروگاه نداریم، چون علاوه بر جلوگیری ازقطع برق وآسیب به واحد‌های تولیدی به پایداری مجموعه هم کمک می‌کند.

فت فتو کرمان کرمان




راه‌اندازی نیروگاه در مجتمع‌های صنعتی و معدنی ضروری است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? راه‌اندازی نیروگاه در مجتمع‌های صنعتی و معدنی ضروری است