راه‌اندازی سایت همراه اول در دهسرد ارزوئیه

فرماندار شهرستان ارزوئیه از راه‌اندازی سایت جدید آنتن‌دهی و اینترنت پرسرعت همراه اول در منطقه دهسرد ارزوئیه خبر داد. رضا اسماعیلی‌کاخ در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» از احداث و راه‌اندازی سایت جدید همراه اول در روستاهای جوغان و پتکان منطقه دهسرد در بخش مرکزی شهرستان ارزوئیه خبر داد. وی […]



فرماندار شهرستان ارزوئیه از راه‌اندازی سایت جدید آنتن‌دهی و اینترنت پرسرعت همراه اول در منطقه دهسرد ارزوئیه خبر داد.

رضا اسماعیلی‌کاخ در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» از احداث و راه‌اندازی سایت جدید همراه اول در روستاهای جوغان و پتکان منطقه دهسرد در بخش مرکزی شهرستان ارزوئیه خبر داد.

وی افزود: در راستای تحقق وعده‌های داده شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص توسعه ارتباطات روستایی و پیگیری‌های به‌عمل آمده تعداد دو روستا در شهرستان ارزوئیه به اینترنت پرسرعت متصل شدند.

فرماندار شهرستان ارزوئیه گفت: دو سایت جدید همراه اول در روستاهای «جوغان و پتکان دهستان دهسرد در شهرستان ارزوئیه» توسط همراه اول راه‌اندازی شد و جمعیت ۱۴۴۸ نفر در روستاهای مذکور این شهرستان به اینترنت پرسرعت ۴G دسترسی پیدا کردند.

اسماعیلی‌کاخ خاطرنشان کرد: پروژه مذکور با اعتبار معادل ۶۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات uso بوده است و به تدریج همه روستاهای شهرستان از آنتن‌دهی مناسب و اینترنت پرسرعت برخوردار خواهند شد.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده


راه‌اندازی سایت همراه اول در دهسرد ارزوئیه

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? راه‌اندازی سایت همراه اول در دهسرد ارزوئیه