راه‌اندازی سامانه جامع و یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان ملی مهاجرت از راه‌اندازی سامانه جامع و یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی در راستای تسهیل دسترسی به آمار همه جانبه و کامل از اتباع خبر داد. عبدالله مبینی ۲۷ تیرماه در نشست با مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، توضیحاتی درباره اجرای طرح‌های ابلاغی سازمان در راستای ساماندهی […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان ملی مهاجرت از راه‌اندازی سامانه جامع و یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی در راستای تسهیل دسترسی به آمار همه جانبه و کامل از اتباع خبر داد.

عبدالله مبینی ۲۷ تیرماه در نشست با مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، توضیحاتی درباره اجرای طرح‌های ابلاغی سازمان در راستای ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی ارائه داد.

وی گفت: کرمان به عنوان استان پیشرو و موفق در اجرای طرح‌های سازمان ملی مهاجرت و دارای برنامه و ایده است.

مبینی افزود: با اجرای یک طرح مشکلات حوزه اتباع حل نمی‌شود و در حال حاضر همزمان با اجرای چند طرح مهم از جمله انسداد مرز، اصلاح روادید، اطلس مشاغل، تشدید جرائم، طرح وثیقه، طرح تردد هوشمند، طرح دانش آموزی و دانشجویی، سپرده‌گذاری خرد، سرمایه‌گذاری کلان، ساماندهی کارت‌های هوشمند و … در حال گذر از یک سیستم تک بعدی و مدیریت سنتی به یک تحول اساسی در مدیریت و ساماندهی حوزه اتباع و مهاجرین خارجی هستیم.

رئیس سازمان ملی مهاجرت گفت: راه‌اندازی سامانه جامع و یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی (سیام) ضمن کاهش زمان دریافت داده‌ها، موجب تسهیل دسترسی به آمار همه جانبه و کامل از اتباع و مهاجرین خارجی خواهد شد.

وی افزود: استفاده و بهره‌گیری کامل از این سامانه ضمن کاهش هزینه‌ها، موجب ایجاد بستری مناسب برای ادامه خدمات و سرویس‌دهی سازمان‌های مسئول در مدیریت اتباع و مهاجرین خارجی می‌شود.

مبینی تصریح کرد: براساس برنامه هفتم توسعه به منظور مدیریت منسجم و ساماندهی مهاجرین و اتباع بیگانه، سازمان ملی مهاجرت تشکیل شده و در حال فعالیت است.

انتهای پیام


راه‌اندازی سامانه جامع و یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی

منبع: ایـسنا
? راه‌اندازی سامانه جامع و یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی