راه‌اندازی حدود ۱۵۰۰ موکب غدیر در استان کرمان

معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان از راه‌اندازی حدود ۱۵۰۰ موکب غدیر در استان کرمان خبر داد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام محسن عارفی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان پنجشنبه ۳۱ خرداد در نشست خبری گزارش داد: برای ایام غدیر امسال ۹۱۶ موکب منسجم در میهمانی کیلومتری و ۴۶۰ موکب پراکنده […]



معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان از راه‌اندازی حدود ۱۵۰۰ موکب غدیر در استان کرمان خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام محسن عارفی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان پنجشنبه ۳۱ خرداد در نشست خبری گزارش داد: برای ایام غدیر امسال ۹۱۶ موکب منسجم در میهمانی کیلومتری و ۴۶۰ موکب پراکنده در محلات و حاشیه‌های شهرها در نظر گرفته شده که بیش‌تر آن‌ها، پذیرایی است.

وی با افزودن اینکه از این تعداد ۱۰۰ موکب منسجم در و ۴۰ موکب پراکنده مربوط به شهر کرمان است؛ از پیش‌بینی اطعام غدیر به تعداد یک میلیون و ۱۴۳ هزار و ۱۰۰ وعده در روز غدیر در سراسر استان خبر داد که ۵۰ هزار وعده آن در شهر کرمان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام عارفی تعداد مبلغان غدیر استان را ۵۵۰ نفر دانست که ۴۰ نفر آنان در شهر کرمان و عمده کار آن‌ها پرده‌خوانی غدیر است‌ و ادامه داد: ۴۱۶ مسجد برنامه محوری دارند که ۳۵ مسجد برای شهر کرمان است.

وی پیاده‌روی مادر-فرزندی با عنوان “نسل غدیری” و جشن‌های کیلومتری در قریب به ۱۴ شهرستان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

حجت‌الاسلام عارفی سپس با اشاره به در پیش بودن ماه محرم گفت: محور محتوایی محرم امسال، مقاومت نام‌گذاری شده که رمز موفقیت جبهه حق مقابل باطل هم مقاومت فعالانه است.

منبع: شبستان

انتهای خبر/کارگرزاده 


راه‌اندازی حدود ۱۵۰۰ موکب غدیر در استان کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? راه‌اندازی حدود ۱۵۰۰ موکب غدیر در استان کرمان