رانندگان فاقد کارت سرویس مدارس، صلاحیت جابه‌جایی دانش‌آموزان را ندارند | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان گفت: رانندگان فاقد کارت سرویس مدارس، صلاحیت جابجایی دانش آموزان را ندارند. محمدرضا سلمانی امروز پنجم شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به ساماندهی سرویس‌های مدارس در سطح شهر اظهار کرد: رانندگان متقاضی سرویس دانش آموزی، برای دریافت مجوز به سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان […]



نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان گفت: رانندگان فاقد کارت سرویس مدارس، صلاحیت جابجایی دانش آموزان را ندارند.

محمدرضا سلمانی امروز پنجم شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به ساماندهی سرویس‌های مدارس در سطح شهر اظهار کرد: رانندگان متقاضی سرویس دانش آموزی، برای دریافت مجوز به سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان مراجعه نمایند و تنها رانندگانی که دارای پروانه فعالیت از این سازمان هستند، مجاز به سرویس‌دهی دانش‌آموزی می‌باشند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۶ شرکت حمل ونقل متقاضی در سامانه سپند برای شرکت در طرح سرویس دانش آموزی ثبت شده و اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: نکته‌ای که خانواده‌های متقاضی سرویس باید دقت کنند، این است که برخی از متقاضیان مرحله نهایی یا درخواست سرویس را انجام نداده‌اند که سامانه تا ۱۰ شهریور فعال است و خانواده‌ها فرصت دارند تا این نواقص را برطرف و یا ثبت نام جدید داشته باشند.

وی افزود: در برابر رانندگان فاقد مجوز از سازمان حمل ونقل، هیچگونه مسئولیتی نخواهیم داشت و عواقب هرگونه حوادث به عهده والدین خواهد بود.

انتهای پیام


رانندگان فاقد کارت سرویس مدارس، صلاحیت جابه‌جایی دانش‌آموزان را ندارند

منبع: ایـسنا
? رانندگان فاقد کارت سرویس مدارس، صلاحیت جابه‌جایی دانش‌آموزان را ندارند