رئیس واحد ثبتی رفسنجان تأکید کرد؛تمام ۴۰۰ مشاور املاک در رفسنجان باید به سامانه کاتب متصل شوند | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان؛ مرتضی کاربخش در دیدار با رئیس اتحادیه مشاورین املاک رفسنجان به تشریح و تبیین تکالیف ‌بنگاه‌های ملکی در اجرای قانون الزام پرداخت. رئیس واحد ثبتی رفسنجان تصریح کرد: مطابق ماده ۳ این قانون، مشاورین املاک مجاز به تنظیم قرارداد نیستند و صرفا باید در خصوص مذاکرات مقدماتی و نگارش پیش‌نویس و […]


به گزارش نذیر کرمان؛ مرتضی کاربخش در دیدار با رئیس اتحادیه مشاورین املاک رفسنجان به تشریح و تبیین تکالیف ‌بنگاه‌های ملکی در اجرای قانون الزام پرداخت.

رئیس واحد ثبتی رفسنجان تصریح کرد: مطابق ماده ۳ این قانون، مشاورین املاک مجاز به تنظیم قرارداد نیستند و صرفا باید در خصوص مذاکرات مقدماتی و نگارش پیش‌نویس و ارسال به دفاتر اسناد رسمی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: از ۱۵ مردادماه سال جاری برای کلیه مشاورین املاک دارای پروانه فعالیت، امکان اتصال به سامانه کاتب جهت تنظیم پیش‌نویس قراردادها فراهم شده است.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک رفسنجان تصریح کرد: فعالیت مشاورین املاک در بستر سکوی کاتب، یک تکلیف است و شورای قضایی استان کرمان برای آن دسته از مشاورین که از این تکلیف امتناع کنند، ضمانت اجرای بازدارند تعیین کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه حسب مصوبه شورای قضایی، از ادامه فعالیت مشاورین املاکی که به سامانه کاتب متصل نشوند جلوگیری می‌شود، از کلیه ۴۰۰ مشاور املاک شهرستان جهت فعالیت در این بستر دعوت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نوشته <span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>رئیس واحد ثبتی رفسنجان تأکید کرد؛</span><br/>تمام ۴۰۰ مشاور املاک در رفسنجان باید به سامانه کاتب متصل شوند اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان رفسنجان پدیدار شد.

منبع: نذیر کرمان
?رئیس واحد ثبتی رفسنجان تأکید کرد؛تمام ۴۰۰ مشاور املاک در رفسنجان باید به سامانه کاتب متصل شوند : اخبار استان کرمان – رفسنجان