رئیس شورای اطلاع‌رسانی کرمان بر رعایت اصول اخلاقی در تعاملات رسانه‌ای تأکید کرد

فت فتو/کرمان رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان در پی اتفاقات اخیر در فضای رسانه ای استان با انتشار بیانیه، بر رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی در تعاملات رسانه‌ای تاکید کرد. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان متن بیانیه دکتر رحمان جلالی به شرح زیر است: «خبرنگاری در شیوه راستین […]

فت فتو/کرمان رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان در پی اتفاقات اخیر در فضای رسانه ای استان با انتشار بیانیه، بر رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی در تعاملات رسانه‌ای تاکید کرد.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان متن بیانیه دکتر رحمان جلالی به شرح زیر است:

«خبرنگاری در شیوه راستین و حرفه‌ای؛ مسئولیتی اجتماعی، وظیفه ای خطیر و رسالتی عظیم است و خبرنگار از این جهت، حرمتی مضاعف و جایگاهی مهم دارد.

نشست خبری سرپرست فرمانداری رفسنجان در حالیکه با هدف تعامل با رسانه ها، پاسخگویی  و اطلاع رسانی جامع، صحیح و دقیق و یک هفته پس از نشست مشورتی سرپرست فرمانداری  با اصحاب رسانه برگزار شد با اتفاقی تلخ و نامبارک همراه بود و شیوه پاسخ به یکی از سوالات، موجب توهین به خبرنگار سوال کننده و واکنش جامعه رسانه ای گردید.

در کنار بازخوردهای دغدغه مندانه خبرنگاران به این اتفاق، موضوع در سطوح مختلف بررسی و مستندات و دغدغه های اصحاب رسانه به استاندار کرمان، شورای اطلاع رسانی دولت، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت کشور به طور مستمر ارسال گشت.

شورای اطلاع رسانی استان کرمان با تاکید بر رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی در تعاملات رسانه ای از همراهی های خبرنگاران محترم در رویدادهای مختلف در استان پهناور کرمان تقدیر می کند و حمایت از روند اطلاع رسانی صحیح را وظیفه ذاتی خود می داند.

این شورا با تقدیر از خدمات و تلاش های  مدیران محترم در راه پیشرفت و توسعه استان، از آنها درخواست می کند با عنایت به سیاست های اطلاع رسانی دولت با نهایت سعه صدر، ضمن گسترش ارتباطات رسانه ای در فضای همدلانه، فعالیت رسانه ها و خبرنگاران را در عمل به وظایف خود بیش از پیش تسهیل کنند.»

انتهای پیام




رئیس شورای اطلاع‌رسانی کرمان بر رعایت اصول اخلاقی در تعاملات رسانه‌ای تأکید کرد

منبع: ایـسنا
? رئیس شورای اطلاع‌رسانی کرمان بر رعایت اصول اخلاقی در تعاملات رسانه‌ای تأکید کرد