رئیس ستاد اقامه نماز کشور: تمام کمالات انسان در نماز است

گروه استان‌ها – رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه هر چه بخواهیم در نماز وجود دارد گفت: تمام کمالات انسان نیز در نماز است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی صبح امروز در همایش استانی نماز که با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله […]

گروه استان‌ها – رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه هر چه بخواهیم در نماز وجود دارد گفت: تمام کمالات انسان نیز در نماز است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی صبح امروز در همایش استانی نماز که با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان و حجت‌الاسلام والمسلیمن علی عربپور نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان، در محل سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد با بیان اینکه بچه که متولد می‌شود پدرش نیازهای آن نوزاد را تامین نمی‌کند مگر لباس آن را اظهار داشت: تمام نیازهای بشر هنگام تولد در شیر مادر است.

وی با بیان اینکه تمام کمالات انسان نیز در نماز است ادامه داد: ارزش نماز بسیار زیاد است و این نماز است که برای انسان عزت می‌آورد و اگر به جماعت اقامه شود ارزش آن بیشتر هم می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه در نماز اعتماد است و در نماز جماعت به امام جماعت اعتماد می‌کنید گفت: در نماز جماعت حفظ حقوق همه است.

قرائتی خطاب به دانشجویان نخبه: ضعف و کاستی‌ها جای توجیه باید تکمیل شود
دلیل کمرنگ‌شدن نماز در تلویزیون چیست؟/ انتقادی که دوباره حجت‌الاسلام قرائتی تکرار کرد
حجت‌الاسلام قرائتی: برپایی نماز مهم‌ترین راهبرد در برابر جنگ فرهنگی دشمن است/مشکلات مساجد بین راهی برطرف شود

وی با بیان اینکه هر چه بخواهیم در نماز وجود دارد افزود: در نماز نظم، ادب و اطاعت وجود دارد و نماز تمیزی و پاکی است و سفارش شده که زمان رفتن به مسجد و نماز خواندن بهترین لباستان را بپوشید.

قرائتی با تاکید بر اینکه مسجدها را برای نماز پر کنید گفت: اجازه ندهید مساجد خالی از جمعیت شود و به جلسات برای نماز اکتفا نکنید و به سمت نماز بروید و دیگران را به نماز تشویق کنید.

انتهای پیام/۵۱۱/ی




رئیس ستاد اقامه نماز کشور: تمام کمالات انسان در نماز است

منبع:تسنــیم
? رئیس ستاد اقامه نماز کشور: تمام کمالات انسان در نماز است