رئیس سازمان محیط زیست: وضعیت محیط زیستی کشور بر اساس داده‌های میدانی ساماندهی می‌شود

گروه استان‌ها – رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: صنایع و واحد‌هایی که از لحاظ محیط زیستی در رتبه مناسبی قرار دارند بررسی و وضعیت محیط زیستی کشور بر اساس داده‌های میدانی ساماندهی می‌شود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط […]

گروه استان‌ها – رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: صنایع و واحد‌هایی که از لحاظ محیط زیستی در رتبه مناسبی قرار دارند بررسی و وضعیت محیط زیستی کشور بر اساس داده‌های میدانی ساماندهی می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر خود به استان کرمان اظهار داشت:  بررسی وضعیت محیط زیست استان‌های مختلف در ابعاد مختلف اعم از مسائل آب، آلاینده ها، تالاب‌ها و مسائل خاک و پسماند‌ها و … را از اهداف سفر استانی خود اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه این سفر در ادامه سفر‌های استانی و برای بررسی وضعیت محیط زیست استان‌های مختلف در ابعاد مختلف انجام می‌شود گفت: در این سفر وضعیت اداره کل استان و همچنین مشکلات زیست محیطی طرح‌های مختلف صنعتی و معدنی بررسی و ارزیابی می شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران گفت: در طرح‌های مختلف در سطح استان‌ها در ابعاد صنعتی و معدنی و سایر پروژه‌هایی که کار می‌شود، مواردی را که در ارتباط با محیط زیست با مشکلاتی مواجه شده را بازدید و ارزیابی می‌کنیم.

وی بیان کرد: صنایع و واحد‌هایی که از لحاظ محیط زیستی در رتبه مناسبی قرار دارند بررسی و وضعیت محیط زیستی کشور بر اساس داده‌های میدانی  ساماندهی می‌شود.

سلاجقه با اشاره به خشکسالی‌های اتفاق افتاده در سال‌های گذشته گفت: خوشبختانه استان پهناور کرمان نسبت به بقیه نقاط کشور، امسال از وضعیت مناسب‌تری به لحاظ منابع آبی برخوردار بوده و می‌طلبد که در ابعاد مختلف در مسائل انتقال آب و … بازدید داشته باشیم.

شناسایی کانون‌های داخلی و خارجی ریزگردها / شورای عالی محیط زیست به‌زودی تشکیل می‌شود
حقوق محیط‌بانان و پرسنل محیط زیست افزایش می‌یابد

وی با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم نسبت به محیط زیست استان کرمان گام‌های مدبرانه‌ای منطبق با شرایط اقلیمی منطقه برداریم افزود: مشکلات محیط زیستی مردم استان کرمان را رصد کرده و در صورتی که در استان قابل حل نباشد، در تهران و هیئت دولت به دنبال رفع آن خواهیم بود.

به گزارش تسنیم، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران صبح امروز با استقبال زینی‌وند استاندار کرمان و  شاکری مدیرکل محیط زیست استان وارد کرمان شد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا به مقام سپهبد شهید قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

انتهای پیام/۵۱۱/ش




رئیس سازمان محیط زیست: وضعیت محیط زیستی کشور بر اساس داده‌های میدانی ساماندهی می‌شود

منبع: تسنــیم
? رئیس سازمان محیط زیست: وضعیت محیط زیستی کشور بر اساس داده‌های میدانی ساماندهی می‌شود