رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد کرمان شد/ادای احترام به شهید سلیمانی

فت فتو/کرمان رئیس جهاد دانشگاهی کشور به همراه معاون پشتیبانی و مدیریت منابع و مدیر کل حوزه ریاست این نهاد شامگاه ۱۶ آذرماه وارد کرمان شد و مورد استقبال رئیس جهاد دانشگاهی استان، قائم مقام رئیس دانشگاه شهید باهنر و معاون منابع و توسعه انسانی استاندار کرمان قرار گرفت. به گزارش فت فتو، دکتر حسن […]

فت فتو/کرمان رئیس جهاد دانشگاهی کشور به همراه معاون پشتیبانی و مدیریت منابع و مدیر کل حوزه ریاست این نهاد شامگاه ۱۶ آذرماه وارد کرمان شد و مورد استقبال رئیس جهاد دانشگاهی استان، قائم مقام رئیس دانشگاه شهید باهنر و معاون منابع و توسعه انسانی استاندار کرمان قرار گرفت.

به گزارش فت فتو، دکتر حسن مسلمی در بدو ورود به کرمان با همراهی دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهداء به ویژه سردارشهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان، حضور در جلسه شورای معاونین جهاددانشگاهی استان، دیدار با اعضای جهاددانشگاهی استان و بازدید از چند پروژه جهاددانشگاهی از جمله کارخانه فرآوری موادمعدنی شهید سلیمانی جهاددانشگاهی از برنامه های دکتر مسلمی در سفر دو روزه خود به استان کرمان است.

انتهای پیام




رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد کرمان شد/ادای احترام به شهید سلیمانی

منبع: ایـسنا
? رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد کرمان شد/ادای احترام به شهید سلیمانی