رئیس‌ جمهور کابینه‌ای جوان انتخاب کند | اخبار استان کرمان

نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس گفت: جوان‌گرایی و نخبه‌گرایی باید در دستور کار رئیس جمهور و کابینه او قرار بگیرد. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ غلامرضا توکل درباره ویژگی‌های کابینه دولت چهاردهم گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بارها تذکر داده‌اند، افرادی که توسط رئیس جمهور  به مجلس معرفی […]



نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس گفت: جوان‌گرایی و نخبه‌گرایی باید در دستور کار رئیس جمهور و کابینه او قرار بگیرد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ غلامرضا توکل درباره ویژگی‌های کابینه دولت چهاردهم گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بارها تذکر داده‌اند، افرادی که توسط رئیس جمهور  به مجلس معرفی می‌شوند در درجه اول باید ایمان و تقید لازم به مبانی اسلام و نظام جمهوری اسلامی را داشته باشند. در ادامه همین‌طور لازم است تا هر وزیر در حوزه تخخصی کابینه خود اشراف و تخصص لازم را داشته باشد.
 

نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس ادامه داد: در حقیقت کابینه دولت چهاردهم باید اهل خدمت باشند و از بازی های سیاسی و جناحی به دور باشند. مهم‌ترین موضوع حال حاضر کشور خدمت به مردم در موضوعات مربوطه است. بنابراین مدیرانی باید روی کار بیایند که اهل عمل و خدمت هستند و به آن ایمان دارند.

وی خاطرنشان کرد: جوان‌گرایی و نخبه‌گرایی نیز باید در دستور کار رئیس جمهور و کابینه او قرار بگیرد. امروز افراد مسن جای خود را به جوانان بدهند. در حقیقت افراد مسن باید در کنار جوانان باشند تا از تجربه آنان استفاده شود. بنابراین امیدواریم رئیس جمهور کابینه‌ای با ایمان، متخصص و جوان به مجلس معرفی کند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/م


رئیس‌ جمهور کابینه‌ای جوان انتخاب کند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? رئیس‌ جمهور کابینه‌ای جوان انتخاب کند