رئیس جمهور منتخب با تفکر شهید رئیسی وارد عرصه شود

نماینده سابق مردم رفسنجان و انار در مجلس با تأکید بر اینکه شهید جمهور الگو یک رئیس جمهور در تراز نظام اسلامی را ارائه داد، گفت: رئیس جمهور آینده باید خود را مانند آیت‌الله شهید رئیسی قرار دهد و با چنین تفکر و انگیزه‌ای وارد عرصه شود. حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار […]



نماینده سابق مردم رفسنجان و انار در مجلس با تأکید بر اینکه شهید جمهور الگو یک رئیس جمهور در تراز نظام اسلامی را ارائه داد، گفت: رئیس جمهور آینده باید خود را مانند آیت‌الله شهید رئیسی قرار دهد و با چنین تفکر و انگیزه‌ای وارد عرصه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به انتخابات هشتم تیرماه گفت: آیت‌الله شهید رئیسی الگو و مدلی از ریاست جمهوری را پیش‌ روی نظام گذاشت و الگویی را عرضه کرد که کار برای روسای جمهور بعدی بسیار دشوار است؛ به‌این معنی که ایشان با انجام اقدامات متعدد، سطح انتظار مردم از ریاست جمهوری را بالا بردند.

نماینده سابق مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آیت‌الله شهید رئیسی، الگو یک رئیس جمهور در تراز نظام اسلامی را طی این سه سال ارائه داد به این معنی که با اخلاق و معنویت می‌توان حکمرانی و در سایه دین به مردم خدمت کرد؛ این مدلی بود که روسای جمهور قبل چنین کاری را انجام ندادند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه بنابراین رئیس جمهور آینده باید خود را مانند آیت‌الله شهید رئیسی قرار دهد و با چنین تفکر و انگیزه‌ای وارد عرصه شود، ابراز کرد: مردم نیز توقع چنین رئیس جمهوری دارند؛ چراکه طعم و ذائقه دولت اسلامی را چشیده‌‌اند و آنان نیز خواهان چنین رئیس جمهوری هستند.

وی با اشاره به معرفی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: باتوجه‌به شرایط ممکن است در این وضعیت، فضا و تبلیغات رسانه‌ای و به‌ویژه تبلیغات بیگانگان و دشمنان به‌سمتی سوق داده شود که شرایط موجود را وارونه جلوه دهند و شرایط را به‌گونه‌ای دیگر به مردم معرفی کنند؛ بنابراین مردم توجه کنند که براساس تبلیغات بیگانگان تصمیم‌گیری نکنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی تصریح کرد: در این شرایط درایت، بصیریت و صبوری ملت ما جواب خواهد داد و مردم نیز در این شرایط باید تلاش کنند تا ضمن پاسداشت آیت‌الله شهید رئیسی، از روح بلند ایشان استمداد بطلبند.

نماینده سابق مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه فردی را که برای ریاست جمهوری انتخاب می‌کنیم باید چند ویژگی را دارا باشد، عنوان کرد: فردی را که انتخاب می‌کنیم باید ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را باور و به حکومت دینی و جمهوری اسلامی پایبند باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: فردی را که در کِسوت رئیس جمهوری انتخاب می‌کنیم باید به دنیای اسلام وفادار و دست پاک باشد و همچنین صداقت داشته باشد، او باید فردی پرکار و خود را وقف خدمت به ملت کند؛ چراکه خدمت به مردم در جمهوری اسلامی، عبادت است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود مردم ما با یک حرکت انقلابی و حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه توانند روح آیت‌الله  شهید رئیسی را شاد کنند و حضور تماشایی در صحنه انتخابات داشته باشند.

انتهای خبر/م


رئیس جمهور منتخب با تفکر شهید رئیسی وارد عرصه شود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? رئیس جمهور منتخب با تفکر شهید رئیسی وارد عرصه شود