رئیس جمهور باید فرد آزمون پس‌داده و توانمند باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور انقلابی و کانونی که مورد توجه همه آزادی‌خواهان جهان بوده و مقابل ظلم و استکبار در همه دنیا ایستاده، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: هر چه جلوتر می‌رویم […]

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور انقلابی و کانونی که مورد توجه همه آزادی‌خواهان جهان بوده و مقابل ظلم و استکبار در همه دنیا ایستاده، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: هر چه جلوتر می‌رویم برگزاری انتخابات در کشور ما حساس‌تر و مهم‌تر می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و در راس آنها رئیس جمهور شهیدمان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که خودش را وقف خدمت به مردم کرد، گفت: با توجه به شرایطی که برای کشور پیش آمد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور ما زودتر برگزار می‌شود.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه ما امروز در آستانه برگزاری این انتخابات قرار داریم و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کشور ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه ما باید گام مهمی در این انتخابات برداریم، ادامه داد: در این انتخابات دو محور مشارکت مردم و انتخاب اصلح برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای به عنوان پشتوانه‌های نظام و دولتی که در آینده تشکیل می‌شود بسیار مهم است، افزود: اصل حضور مردم در صحنه حمایت از نظام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم ما همیشه در صحنه‌های حساس این حضور را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه نکته مهم دیگر، انتخاب اصلح است، گفت: باید به کسی رای دهیم که بتواند نهضت خدمتی را که در دولت شهید رئیسی به بهترین وجه شروع شد را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه وقت آزمون و خطا گذشته است، افزود: باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که شایستگی‌ها، توانمندی‌ها و لیاقت‌های لازم در ارتباط با ماموریت بزرگی که به عهده وی گذاشته می‌شود را داشته باشد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب باید به ویژه در مباحث اقتصادی، انسان آزمون پس‌داده و توانمندی باشد و بتواند در خط امامت و رهبری جامعه مشکلات را حل کند، گفت: ملت ما حتماً در انتخابات پیش رو حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد و دولتی قدرتمند، انقلابی و توانمند را با رای مستقیم خودشان شکل خواهند داد.

انتهای پیام/۵۱۱/




رئیس جمهور باید فرد آزمون پس‌داده و توانمند باشد

منبع: تسنــیم
? رئیس جمهور باید فرد آزمون پس‌داده و توانمند باشد