رئیس جدید پلیس راه رفسنجان معرفی شد؛ رفع نقاط حادثه‌خیز در اولویت

طی مراسمی با حضور رئیس پلیس راه شمال استان کرمان، ستوان یکم اباصلت بهرامی نژاد به عنوان رئیس جدید پلیس راه رفسنجان معرفی و از زحمات سرگرد محمد عظیمی‌زاده تقدیر شد.

به گزارش نذیر کرمان: آیین تکریم و معارفه رئیس پلیس راه رفسنجان با حضور رییس پلیس راه شمال استان کرمان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد. در این مراسم، از زحمات سرگرد محمد عظیمی‌زاده قدردانی و ستوان یکم اباصلت بهرامی‌نژاد به عنوان رئیس جدید پلیس راه رفسنجان معرفی شد.

فرماندار رفسنجان در این مراسم با اشاره به آمار بالای تصادفات در برخی محورهای شهرستان، از جمله محورهای نوق و داوران، بر لزوم رفع نقاط حادثه‌خیز تاکید کرد. وی همچنین به وجود ۱۲ درصد از راه‌های استان کرمان در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و خواستار توجه ویژه به محورهای کوهستانی و پرتردد مانند خنامان، راویز و دره در هم شد.

رضایی، فرماندار رفسنجان، با اشاره به تردد بالای خودروها در محور سرچشمه، خواستار نصب دوربین‌های نظارتی در این محور جهت کاهش تصادفات شد و همچنین بر اهمیت ساخت ساختمان جدید برای پلیس راه رفسنجان تاکید کرد.

سرهنگ علی رضایی، رییس پلیس راه شمال استان کرمان نیز در این مراسم، رفسنجان را از نظر آمار تصادفات در رتبه دوم استان قرار داد و بر لزوم ارتقاء ایمنی راه‌ها و فرهنگ رانندگی تاکید کرد. وی همچنین به وجود ده محور حادثه‌خیز در استان اشاره کرد که دو مورد آن در شهرستان رفسنجان قرار دارد.

تغییر ریاست پلیس راه رفسنجان و تاکید بر رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی این شهرستان نشان از اهمیت موضوع ایمنی راه‌ها دارد. مسئولان شهرستان و پلیس راه استان متعهد شده‌اند تا با همکاری یکدیگر، اقدامات لازم برای کاهش تصادفات و ارتقاء ایمنی راه‌ها را انجام دهند.