رئیس جدید تعزیرات حکومتی رفسنجان معرفی شد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان در مراسمی با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان، رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان رفسنجان ۱۹ مهرماه معرفی شد. فریدون کشیتی‌ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان در این مراسم ضمن قدردانی از عوامل حوزه تعزیرات که در راستای ایجاد امنیت در جامعه و مبارزه با فساد تلاش می‌کنند، گفت: خوشبختانه قانونگذار در […]



نذیر کرمان/کرمان در مراسمی با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان، رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان رفسنجان ۱۹ مهرماه معرفی شد.

فریدون کشیتی‌ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان در این مراسم ضمن قدردانی از عوامل حوزه تعزیرات که در راستای ایجاد امنیت در جامعه و مبارزه با فساد تلاش می‌کنند، گفت: خوشبختانه قانونگذار در سال ۱۳۹۲ قانون جامعی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا را ابلاغ کرد و آرائی که صادر می‌کنیم به همان تناسب آراء تعزیرات حکومتی کشور است.

فرماندار شهرستان رفسنجان نیز در این مراسم به اهمیت مراقبت، کنترل بازار و نیازهای اساسی با هدف امنیت در امور معیشت مردم اشاره کرد و افزود: همواره علاوه بر تولید، تامین و توزیع مواد اولیه، مقوله نظارت و بازرسی و برخورد با متخلفان واحدهای صنفی نیز ضروری است.

دکتر محمدی شاهرخی ریئس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم در این مراسم گفت: تعزیرات حکومتی بازوی استوار و پشتوانه محکمی برای همه دستگاه‌ها به ویژه دانشگاه علوم پزشکی شهرستان در راستای اهداف استانداردسازی است.

به گزارش نذیر کرمان، در این مراسم «علیرضا محیط» به عنوان رئیس جدید تعزیرات حکومتی رفسنجان معرفی و از زحمات سعید ایرانپور قدردانی شد، همچنین در این آئین  از زحمات آقای سیدباقری که به مدت ۲۰ سال، قبل از سعید ایرانپور سکاندار مجموعه تعزیرات حکومتی شهرستان بود، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام


رئیس جدید تعزیرات حکومتی رفسنجان معرفی شد

منبع: ایـسنا
? رئیس جدید تعزیرات حکومتی رفسنجان معرفی شد