رئیس جدید ارشاد رفسنجان معرفی شد/ محمدآبادی: عزل؛ فضاسازی رسانه‌ای بود

فت فتو/کرمان رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان درباره انتشار خبر عزل خود که در برخی رسانه‌های شهرستان منتشر شده بود واکنش نشان داد و اعلام کرد اصولاً عزلی در کار نبوده و تنها یک جابجایی اداری صورت گرفته، ضمن آنکه موضوع عزل، فضاسازی رسانه‌ای بود. ایمان محمدآبادی در گفت و گو با […]

فت فتو/کرمان رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان درباره انتشار خبر عزل خود که در برخی رسانه‌های شهرستان منتشر شده بود واکنش نشان داد و اعلام کرد اصولاً عزلی در کار نبوده و تنها یک جابجایی اداری صورت گرفته، ضمن آنکه موضوع عزل، فضاسازی رسانه‌ای بود.

ایمان محمدآبادی در گفت و گو با فت فتو درباره خبرهایی مبنی بر عزل از اداره ارشاد رفسنجان اظهار کرد: بنده در دوم اسفند سال گذشته استعفای خود را تقدیم مدیرکل وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردم و تقاضا داشتم که با این مسئله موافقت کنند که آقای علیزاده با این موضوع مخالفت کردند.

وی افزود: این اتفاق نیفتاد تا آقای علیزاده از اداره کل رفتند و آقای روحی جایگزین ایشان شدند. با این حال بنده پیگیر بودم و تقاضا داشتم که تکلیف ما مشخص شود.

به گفته محمدآبادی، از امروز دوشنبه هفتم شهریور نام «علی ترک‌آبادی» به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان در اتوماسیون اداری اعلام شده است.

رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان با یادآوری اینکه کارمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، تصریح کرد: اینکه دوستان نام این جابجایی اداری را عزل گذاشتند واقعا جای تعجب دارد و نمی‌دانم منظورشان از عزل چیست. عزلی در کار نیست و تنها یک جابجایی اداری صورت گرفته، ضمن آنکه موضوع عزل، فضاسازی رسانه‌ای بود.

وی افزود: بنده از این به بعد به عنوان کارمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان خدمت خواهم کرد.

محمدآبادی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه اصالت نیشابوری دارد آیا محل خدمت خود را به این شهر تغییر خواهد داد نیز گفت: فعلا بنای رفتن ندارم و در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان به خدمت خود ادامه خواهم داد.

انتهای پیام




رئیس جدید ارشاد رفسنجان معرفی شد/ محمدآبادی: عزل؛ فضاسازی رسانه‌ای بود

منبع: ایـسنا
? رئیس جدید ارشاد رفسنجان معرفی شد/ محمدآبادی: عزل؛ فضاسازی رسانه‌ای بود