رئیس‌جمهور: شاخص ماندن مسئولین رضایت مردم است | اخبار اصلاحات

به گزارش نذیر کرمان؛ مسعود پزشکیان در آیین رونمایی از ششمین محموله الواح هخامنشی شامل ۱۱۰۰ لوح عیلامی، در موزه ملی ایران با اشاره به حوادث منطقه عنوان کرد: در منطقه با حادثه پشت سر حادثه مواجهیم. مشکلات پیش آمده کار را سخت و سخت‌تر کرده‌است. اروپا و آمریکا از یک رژیم وحشی حمایت می‌کنند […]


به گزارش نذیر کرمان؛ مسعود پزشکیان در آیین رونمایی از ششمین محموله الواح هخامنشی شامل ۱۱۰۰ لوح عیلامی، در موزه ملی ایران با اشاره به حوادث منطقه عنوان کرد: در منطقه با حادثه پشت سر حادثه مواجهیم. مشکلات پیش آمده کار را سخت و سخت‌تر کرده‌است. اروپا و آمریکا از یک رژیم وحشی حمایت می‌کنند و دم از حقوق بشر می‌زنند اما آنها زن، کودک، پیر و جوان را بی گناه می‌کشند و جالب است که می‌گویند چرا یک قاتل را اعدام می‌کنید؟

وی افزود: دم از حقوق بشر می‌زنند ولی کسی نیست به آنها بگوید چرا زن و بچه را می‌کشید! رژیم صهیونیستی هیچ چارچوب انسانی را رعایت نمی کند. مقابل چشمان جهانیان کودکان و زنان را به راحتی بمباران می‌کند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ایران ما مملو از سرمایه های فرهنگی، علمی و هنری است، گفت: این ریشه محکمی که در فرهنگ و حکومت‌داری و سیاست و غیره داریم برای ما یک درسی می دهد.

وی با بیان اینکه شاخص اینکه مدیری می‌تواند بماند یا نه، رضایت مردم است،‌ یادآور شد: ما به عنوان مسئولین مملکت، برای ماندن یا نماندن، یک شاخص بیشتر نباید داشته باشیم و آن هم این است که خدمتگذار مردم می‌شویم یا نمی‌شویم.

پزشکیان تاکید کرد: بر اساس اعتقادمان حرف می زنیم و صحبت هایم فقط برای رای جمع کردن نبود که شعار بدهیم و بعد بیاییم برای خودمان حکومت کنیم. هر کاری از دستمان برآید برای اینکه بتوانیم کشورمان را به جایگاهی که باید برسانیم کوتاهی نخواهیم کرد. هر مقداری که بتوانیم و از دستمان برآید به شما کمک خواهیم کرد.


رئیس‌جمهور: شاخص ماندن مسئولین رضایت مردم است

منبع: نذیر کرمان
? رئیس‌جمهور: شاخص ماندن مسئولین رضایت مردم است