رئیس‌جمهور بعدی باید راه رئیسی را ادامه دهد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافت گفت: آیت‌الله شهید رئیسی به گردن همه ما مسئولیت گذاشت و برای ما یک رئیس‌جمهور و مسئول تراز جمهوری اسلامی تعریف کرد. مصطفی امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافت در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ اظهار کرد: شهدا و خصوصاً شهدای حادثه اردیبهشت‌ماه […]



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافت گفت: آیت‌الله شهید رئیسی به گردن همه ما مسئولیت گذاشت و برای ما یک رئیس‌جمهور و مسئول تراز جمهوری اسلامی تعریف کرد.

مصطفی امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافت در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ اظهار کرد: شهدا و خصوصاً شهدای حادثه اردیبهشت‌ماه و رئیس‌جمهور شهید ما برای ایران اسلامی عزت و اقتدار آفرین بودند؛ دل‌های زیادی در دنیا با دل‌های ملت ایران سوختند و همدردی کردند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافت عنوان کرد: شهدایی مانند شهید سلیمانی و شهید رئیسی باعث عزت ایران و ایرانیان در جهان شدند؛ ۲ میلیارد نفر از مردم کره زمین عزادار شدند؛ دولت‌های آنها عزای عمومی اعلام کردند .
 
مصطفی امام بخش اظهار کرد: راز محبوبیت شهدا و خصوصاً شهید رئیسی طبق گفته قرآن همان است که در سوره مریم آمده؛ کسانی که ایمان می‌آورند و عمل صالح انجام می‌دهند خداوند محبت آن‌ها در دل مؤمنان قرار می‌دهد و همچنین دو مورد از عمل صالح شهید رئیسی تبعیت محض از ولایت و خدمت برای مردم بود. 
 
وی اظهار کرد: حضرت آیت‌الله رئیسی با بی‌مهری‌ها و بعضاً تمسخر مخالفان در جامعه علی‌الخصوص سیاسیون مواجه بود، خیلی‌ها می‌گفتند چرا شما که رئیس‌جمهور هستید جواب این‌ها را نمی‌دهید و برخورد نمی‌کنید. بالاترین مدرک تحصیلی را داشتند؛ درجه اجتهاد و دکتری حقوق داشتند؛ اما ایشان را ۶ کلاسه خطاب می‌کردند ایشان چون خدا را می‌دید این موارد برایشان بی‌اهمیت بود و خدا را مدنظر قرار می‌داد. 
 
مصطفی امام بخش افزود: اگر عملی رنگ بوی خدایی پیدا کرد آن عمل صالح است که مصادیق آن در شهدایی مانند شهید رئیسی؛ شهید سلیمانی و همه شهدا موج می‌زند و وجه مشترک عمل آنها پیروی از ولایت‌فقیه است که حاج‌قاسم ما سه مرتبه قسم می‌خورد راز عاقبت‌به‌خیری شما پیروی از ولایت است که در تمام وصیت‌نامه ایشان توصیه به ولایت‌پذیری داشته‌اند. 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافت عنوان کرد: شهید رئیسی و شهید سلیمانی تمام‌وقت خود را صرف خدمت به مردم کردند؛ باید زمان بگذرد تا اقدامات و ریل‌گذاری‌های این مردان  بزرگ نمایان شود؛ مانند شهید سلیمانی که در ساعت ۱:۲۰ شب برای امنیت ما در مأموریت بود و از سوریه عازم عراق شدند؛ مسئولین و هرکسی که می‌تواند گره از کار مردم باز کند خداوند متعال می‌بیند و به آن فرد عزت می‌دهد. 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافت گفت: شهید رئیسی به گردن همه ما مسئولیت گذاشت و برای ما یک رئیس‌جمهور و مسئول تراز جمهوری اسلامی تعریف کرد؛ شخصی می‌تواند سکان‌دار جمهوری اسلامی باشد که چنین ویژگی‌های داشته باشد؛ اهل تلاش و کار؛ عزت بخشیدن به ایران اسلامی و مردم باید تلاش کنند شخصی را در این جایگاه قرار دهند که راه شهید رئیسی را ادامه دهد.
 
انتهای خبر ‌/بارانی


رئیس‌جمهور بعدی باید راه رئیسی را ادامه دهد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? رئیس‌جمهور بعدی باید راه رئیسی را ادامه دهد