رئیس‌جمهور باید مبانی انقلاب را در راس اُمورش باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) در سپاه گفت: باید به‌دنبال کسی باشیم و انتخاب کسی را دنبال کنیم که مبانی اسلام و فرمایشات امامین انقلاب را راس اُمور خودش قرار بدهد. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛حجت‌الله پاداش ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و گرامی‌داشت یاد شهدای از صدر اسلام تاکنون […]



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) در سپاه گفت: باید به‌دنبال کسی باشیم و انتخاب کسی را دنبال کنیم که مبانی اسلام و فرمایشات امامین انقلاب را راس اُمور خودش قرار بدهد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛حجت‌الله پاداش ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و گرامی‌داشت یاد شهدای از صدر اسلام تاکنون خصوصا سردار ‌دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی، شهادت شهید رئیسی عزیز را تسلیت و تبریک گفت و یاد و خاطره این شهید عزیز و همراهانش را گرامی داشت.
 
 
وی با اشاره به اهمیت انتخابات هشتم تیرماه در خصوص اهمیت حضور مردم ولایت‌مدار در این صحنه گفت: با توجه به شرایط امروز انقلاب اسلامی ایران و تلاش‌هایی که در بیش از ۴۵ سال صورت گرفته، اگر بخواهیم نگاه تمدنی داشته باشیم و اینکه اعتقاد نظام ولایی و انقلاب اسلامی را در پی داشته باشیم، باید در جهت تمدن‌سازی ایران اسلامی و انقلاب شکوهمند گام برداریم.
 
 
پاداش ادامه داد: با توجه به تاثیری که امروز این نظام و انقلاب در نظم نوین جهانی چه در منطقه و چه در جهان داشته، براساس منویات امامین انقلاب اسلامی خصوصا مقام معظم رهبری و تأثیرات شگرفی که در مسائل سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی جهان و منطقه را دنبال می‌کند، باید به دنبال کسی باشیم و انتخاب کسی را دنبال کنیم که مبانی انقلاب و نظام و فرمایشات امامین انقلاب را راس امور خودش قرار بدهد.
 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) افزود: در حوزه سیاسی عزت و عظمت ایران اسلامی را باید مدنظر خودش قرار بدهد، با توجه به حضور سه ساله شهید عزیزمان رئیس جمهور شهید و تغییر نگاه مدیریتی که در کشور به وجود آمده و با تاکیداتی که مقام معظم رهبری داشتند، نسبت‌به اینکه حضور مردم قدرشناس در تشییع جنازه این شهید عزیز که حماسه‌ای را به وجود آورد و تکمیل‌کننده این حماسه انتخابات هشتم تیرماه ان‌شالله خواهد بود.

وی اذعان کرد: باید سعی کنیم و به دنبال کسی باشیم که شاخصه‌های انقلابی، ولایت‌مداری قدرت، مقابله با غرب و سیاست‌های منحوس غربی، اقناع‌سازی داخلی و همراهان خود را با توجه به اینکه مسئله اول جهان اسلام کماکان امروز هم مسئله فلسطین و غزه هست را در دستور کار داشته باشد.
 
 
تصریح کرد: شهید رئیسی عزیز فردی مخلص، اثرگذار، ولایت‌مدار، خستگی‌ناپذیر بود و اعتقاد به ظرفیت‌های داخلی کشور در تمامی ابعاد داشت و سیاست خارجی را با عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ارتباط با کشورهای همسو را در دستور کار خود داشت.
 
 
پاداش خاطرنشان کرد: بنابراین همه کسانی که تریبونی را در اختیار دارند باید دست به دست هم داده و از این فرصت باقی‌مانده استفاده کنیم و در جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب فردی اصلح، جامع‌شرایط، معتقد به مبانی انقلاب، ادامه دهنده راه شهید عزیز رئیسی، مردم‌دار، ساده‌زیست، مرعوب نشدن در مقابل دشمنان، جهادی، خستگی‌ناپذیر، استکبارستیز، مسئله محور و اخلاق مدار قدم برداریم و سینه به سینه و خانه به خانه این موضوع که براساس فرمایشات مقام معظم رهبری است را دنبال کنیم.

منبع: کرمان۱۴۰۰ 

انتهای خبر/کارگرزاده 


رئیس‌جمهور باید مبانی انقلاب را در راس اُمورش باشد

منبع:آرمـان
? رئیس‌جمهور باید مبانی انقلاب را در راس اُمورش باشد