دیگر ناترازی گاز مطرح نیست، کمبود داریم | اخبار اقتصادی کرمان

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به حجم تولید و مصرف گاز در کشور اعلام کرد:«دیگر ناترازی مطرح نیست و اکنون کمبود گاز داریم و این موضوع بسیار جدی است و باید مورد توجه باشد». سعید توکلی افزود:«موضوع کاهش مصرف گاز هم تنها به مصرف‌کنندگان برنمی‌گردد و ما […]

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به حجم تولید و مصرف گاز در کشور اعلام کرد:«دیگر ناترازی مطرح نیست و اکنون کمبود گاز داریم و این موضوع بسیار جدی است و باید مورد توجه باشد».

سعید توکلی افزود:«موضوع کاهش مصرف گاز هم تنها به مصرف‌کنندگان برنمی‌گردد و ما نیز باید در حوزۀ توسعه و سرمایه‌گذاری اقدام کنیم».

به گزارش نذیر کرمان به نقل از ایلنا،در مراسم تکمیل چرخۀ تولید لوله در صنعت گاز با قدردانی از همۀ کسانی که برای توسعه این صنعت تلاش کردند،گفت:«توسعۀ صنعتی کشور با لوله‌سازی در دهۀ ۷۰ در ذوب‌آهن اصفهان آغاز شد و ادامه یافت و اکنون قطب صنعت عسلویه شناخته می‌شود».

وی افزود:«هرکس بخواهد در کشور و صنعت موفق باشد،باید طرف‌های ذی‌نفع را تعریف کند و بشناسد. نباید با مخالف‌ها جنگید،باید با ارزیابی،آنها را خنثی کرد».

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به حضور در نشست کمیسیون انرژی مجلس،بیان کرد:«دغدغۀ نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌ مشخص و مهم است؛ باید بدانیم نمایندگان با ما مخالف نیستند،بلکه توقع آن‌ها یک چیز است و اختیارات و توان ما چیز دیگر. در عین حال باید از تبدیل تهدید به فرصت استفاده کرد».

توکلی یادآور شد:«اگر کشور راهبرد توسعۀ صنعتی نداشته باشد و جانمایی صنعت با توجه به آمایش کشور انجام نگیرد،بعید است به ۸ درصد توسعه دست یابیم». /پ




دیگر ناترازی گاز مطرح نیست،کمبود داریم

منبع:خبر کرمان
?دیگر ناترازی گاز مطرح نیست،کمبود داریم :اخبار استان کرمان – اقتصادی