دیگر ناترازی انرژی مطرح نیست، کمبود داریم | اخبار اصلاحات

سعید توکلی امروز در همایش تکمیل چرخه تولید لوله در صنعت گاز با اشاره به لزوم کنترل و مدیریت عرضه و تقاضا، اظهار کرد: بحث کاهش مصرف گاز تنها به مصرف‌کنندگان برنمی‌گردد و باید در حوزه توسعه و سرمایه‌گذاری نیز اقدام شود. وی با بیان اینکه توسعه صنعتی کشور با لوله‌سازی در دهه ۷۰ در […]


سعید توکلی امروز در همایش تکمیل چرخه تولید لوله در صنعت گاز با اشاره به لزوم کنترل و مدیریت عرضه و تقاضا، اظهار کرد: بحث کاهش مصرف گاز تنها به مصرف‌کنندگان برنمی‌گردد و باید در حوزه توسعه و سرمایه‌گذاری نیز اقدام شود.

وی با بیان اینکه توسعه صنعتی کشور با لوله‌سازی در دهه ۷۰ در ذوب‌آهن اصفهان آغاز شد و ادامه یافت و اکنون قطب صنعت عسلویه شناخته می‌شود، گفت: هرکس بخواهد در کشور و صنعت موفق باشد، باید طرف‌های ذینفع را تعریف کند و بشناسد.

توکلی با تاکید بر اینکه نباید با مخالف‌ها جنگید، باید با ارزیابی، آنها را خنثی کرد، اظهار کرد: دغدغه نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌ مشخص و مهم است؛ باید بدانیم نمایندگان با ما مخالف نیستند، بلکه توقع آنها یک چیز است و اختیارات و توان ما چیز دیگری است.

وی با بیان اینکه باید از تبدیل تهدید به فرصت استفاده کرد، گفت. اگر کشور راهبرد توسعه صنعتی نداشته باشد و جانمایی صنعت با توجه به آمایش کشور انجام نگیرد، بعید است به توسعه هشت درصدی برسیم.

/ایسنا


دیگر ناترازی انرژی مطرح نیست، کمبود داریم

منبع: اصلاحات نیوز
? دیگر ناترازی انرژی مطرح نیست، کمبود داریم