دید و بازدید نوروزی شهردار ارزوئیه با کسبه و بازاریان در سطح شهر

مسعودی شهردار ارزوئیه به همراه اعضای شورای شهر به مناسبت سال نو در اقدامی جالب به دید و بازدید با کسبه و بازاریان شهر ارزوئیه رفت. به گزارش “فت فتو” از ارزوئیه در اقدامی جالب شهردار و شورای شهر ارزوئیه به دید و بازدید عیدی با کسبه و بازاریان شهر ارزوئیه رفتند. در مورخه ۱۴۰۱/۱/۱۰ […]

مسعودی شهردار ارزوئیه به همراه اعضای شورای شهر به مناسبت سال نو در اقدامی جالب به دید و بازدید با کسبه و بازاریان شهر ارزوئیه رفت.

به گزارش “فت فتو” از ارزوئیه در اقدامی جالب شهردار و شورای شهر ارزوئیه به دید و بازدید عیدی با کسبه و بازاریان شهر ارزوئیه رفتند.

در مورخه ۱۴۰۱/۱/۱۰ شهردار ارزوئیه با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر با قدم زدن در سطح شهر به دید و بازدید و دیدار چهره به چهره با کسبه و بازاریان پرداختند.

در این دیدار مسعودی شهردار به همراه شورای اسلامی شهر ارزوئیه به مغازه ها و صنوف مختلف سطح شهر سرکشی کرده و ضمن تبریک سال نو برای شهروندان و بازاریان سالی پرخیر و برکت توأم با موفقیت و شادکامی آرزو کردند. 

در خلال این دیدار شهردار ارزوئیه گفت: مسئولان نظام مقدس اسلامی خادم مردم هستند و باید به این خدمت افتخار کنند.‌ از آنجایی که امیرالمؤمنین علیه السلام کارگزاران اسلامی را فرمان داده اند که میان تو و مردم باید واسطه و سفیری جز زبانت و حاجب و پرده ای جز چهره ات نباشد.

مسعودی افزود: ما نیز مناسب دیدیم در آغاز سال جدید و ایام عید نوروز چهره به چهره و رو در رو با شهروندان و بازاریان دیدار داشته باشیم و ضمن احیای سنت حسنه دید و بازدید عید ، به سخنان و درددل این عزیزان نیز گوش فرا دهیم.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




دید و بازدید نوروزی شهردار ارزوئیه با کسبه و بازاریان در سطح شهر

منبع:آرمـان
? دید و بازدید نوروزی شهردار ارزوئیه با کسبه و بازاریان در سطح شهر