دیدار نماینده ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی

صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستان های ابر در مجلس شورای اسلامی با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه صمدالله محمدی نماینده مردم شریف و نجیب شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی با مهندس ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی ، گردشگری و […]

صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستان های ابر در مجلس شورای اسلامی با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه صمدالله محمدی نماینده مردم شریف و نجیب شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی با مهندس ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌ دستی دیدار کرد.

در این دیدار صمدالله محمدی نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه با بیان اینکه به دلیل طبیعت کوهستانی و وجود جاذبه‌های گردشگری، آثار تاریخی غنی، صنایع بی‌بدیل روستایی و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی استان‌های هرمزگان و فارس، شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه از ظرفیت‌های بالایی برای توسعه و گسترش در حوزه‌های گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی برخوردار است. 

محمدی راه‌اندازی و ایجاد موزه مردم‌شناسی در شهر بافت، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و رفاهی در سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه و ایجاد سایت موزه عشایر و موزه مردم‌شناسی را از مهندس ضرغامی درخواست کرد.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی همچنین نکاتی را درباره شناسایی و سامان‌دهی ۱۰ هزار صنعتگر در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه مطرح کرد‌ و در پایان مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دستورات لازم را صادر کرد

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




دیدار نماینده ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی

منبع:آرمـان
? دیدار نماینده ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی