دیدار نماینده ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهدا

صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی به مناسبت ایام نوروز با خانواده های معظم شهدای ارزوئیه دیدار کرد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه صمدالله محمدی نماینده مردم شریف شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به مناسبت آغاز سال نو با […]

صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی به مناسبت ایام نوروز با خانواده های معظم شهدای ارزوئیه دیدار کرد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه صمدالله محمدی نماینده مردم شریف شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به مناسبت آغاز سال نو با خانواده‌ های معظم شهدا ارزوئیه دیدار کرد.

نماینده مردم شریف شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند عنوان کرد: شهدا برای دفاع از این آب و خاک و آرمان‌ های انقلاب رفتند و همه ما مدیون خون شهدا هستیم و همواره در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

محمدی افزود: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدای انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است و همه مردم و مسئولان وظیفه دارند به منظور پاسداشت ارزش‌‌ های انقلاب، دنباله‌ رو مسیر شهدا باشند.

نماینده مردم شریف شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه با بیان اینکه در کنار ایثار شهدا، پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا نیز از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردارند و با صبوری و فداکاری آنان باعث شده تا خط سرخ شهادت در جامعه حفظ شود تصریح کرد: مادران، پدران و همسران شهدا با جهاد در راه خدا، با ارزش‌ترین دارایی خود که همان فرزند و همسرانشان است تقدیم راه خدا کردند که در این راستا تکریم و احترام به مقام شامخ شهدا و همچنین خانواده های شهدای گرانقدر وظیفه ما مسئولین است.

محمدی تاکید کرد: مسئولان موظفند تا با سرکشی مستمر از خانواده معظم شهدا ، از آنان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، طلب یاری کرده و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی کنند.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




دیدار نماینده ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهدا

منبع:آرمـان
? دیدار نماینده ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهدا