دیدار مسئولان با خانواده ۲جانبازسرافراز در کرمان

نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران با خانواده دو تن از جانبازان ۷۰درصد عبدالرضا دامغانی و حسن حسنی سعدی دیدار و گفتگو کردند. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان هم روحیات و روح بلند این جانباز مانع از خانه نشینی و محدودیت جسمانی اش […]

نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران با خانواده دو تن از جانبازان ۷۰درصد عبدالرضا دامغانی و حسن حسنی سعدی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان هم روحیات و روح بلند این جانباز مانع از خانه نشینی و محدودیت جسمانی اش شده است.

مدیرکل صداوسیما‌ی مرکز کرمان نیز با تبریک پیشاپیش روز جانباز از آقای دامغانی به عنوان الگویی سازنده برای همه جانبازان یاد کرد.

جانباز سرافراز عبدالرضا دامغانی، سال۶۵ در جریان عملیات کربلای۵ دچار قطع عضو شد، اما علیرغم این محدودیت‌های جسمانی، در رشته ورزش باستانی و برخی رشته‌های ورزشی دیگر، مشغول به فعالیت است.

همچنین این مسئولان با آقای حسن حسنی سعدی، جانباز روشندل، و خانواده اش دیدار کردند.

آقای گروهی مدیرکل بنیاد شهید از این جانباز، به عنوان فردی مقاوم، قهرمان و ولایی یاد کرد.

امام جمعه کرمان نیز با تبریک پیشاپیش روز جانباز گفت: آقای حسنی سعدی در راه این نظام، چشمانش را به روی این دنیا بسته وی از این جانباز روشندل، بعنوان الگویی کامل، در دفاع از مظلومیت و برای نسل جوان یاد کرد.

جانباز حسنی سعدی، در جریان عملیات کربلای۵ به درجه رفیع جانبازی مفتخر شد.

برنامه کامل این دیدار در قالب برنامه دریادلان از شبکه استانی، پخش می‌شود.




دیدار مسئولان با خانواده ۲جانبازسرافراز در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? دیدار مسئولان با خانواده ۲جانبازسرافراز در کرمان