دیدار مدیر و کارکنان کمیته امداد ارزوئیه با امام جمعه شهرستان

خدارضا پورعلیمردان مدیر و سایر کارکنان کمیته امداد ارزوئیه مناسبت هفته تاسیس کمیته امداد با حجت الاسلام والمسلمین سید یوسف منصوری امام جمعه شهرستان ارزوئیه دیدار کردند. به گزارش فت فتو از ارزوئیه به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام (ره) خدارضا پورعلیمردان مدیر کمیته امداد ارزوئیه به همراه کارکنان این نهاد با حجت الاسلام […]

خدارضا پورعلیمردان مدیر و سایر کارکنان کمیته امداد ارزوئیه مناسبت هفته تاسیس کمیته امداد با حجت الاسلام والمسلمین سید یوسف منصوری امام جمعه شهرستان ارزوئیه دیدار کردند.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام (ره) خدارضا پورعلیمردان مدیر کمیته امداد ارزوئیه به همراه کارکنان این نهاد با حجت الاسلام والمسلمین سید یوسف منصوری امام جمعه شهرستان ارزوئیه دیدار کردند.

امام جمعه ارزوئیه در این دیدار افزود: امروزه یکی از امیدهای قشر محروم جامعه نهاد کمیته حضرت امام ره می باشد فلذا وظایف شما بعنوان کارمند در این نهاد مقدس نسبت به سایر ارگان ها دارای اهمیت دوچندانی می باشد که نیاز به سعه صدر وتلاش مضاعف در جهت رفع و کمک به قشر محروم و آسیب پذیر جامعه می باشد.

مدیر کمیته امداد ارزوئیه نیز با اشاره به اینکه کار امداد مدد به حیات است ، مدد به کار است ، مدد به زندگی شرافتمندانه است گفت: نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) بنا به فرمان نورانی امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در‌ سال ۱۳۵۸ تاسیس گردید.

وی افزود: در همین راستا و به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری از تمامی عزیزان به ویژه خیرین وبزرگوارانی که دارای تمکن مالی مناسب هستند باعنایت به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم وایتام وخانواده های تحت حمایت قادر به تامین مایحتاج خود نیستند لذا شایسته است که همه دست دردست همدیگر دراین نوروز باستانی مهر ایرانی رابه نمایش گذاشته و سخاوتمندانه گل لبخند بر لبان ایتام ونیازمندان بنشانیم.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




دیدار مدیر و کارکنان کمیته امداد ارزوئیه با امام جمعه شهرستان

منبع:آرمـان
? دیدار مدیر و کارکنان کمیته امداد ارزوئیه با امام جمعه شهرستان