دیدار مدیر و کارکنان آموزش و پرورش ارزوئیه با فرمانده سپاه شهرستان

غلامرضا شرفعلی پور مدیر آموزش و پرورش ارزوئیه به همراه برخی از کارکنان این اداره به مناسبت روز پاسدار با سرهنگ پاسدار محسن اسماعیل زاده فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه دیدار کردند. به گزارش فت فتو از ارزوئیه غلامرضا شرفعلی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه همزمان با اعیاد شعبانیه و به مناسبت روز پاسدار […]

غلامرضا شرفعلی پور مدیر آموزش و پرورش ارزوئیه به همراه برخی از کارکنان این اداره به مناسبت روز پاسدار با سرهنگ پاسدار محسن اسماعیل زاده فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه دیدار کردند.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه غلامرضا شرفعلی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه همزمان با اعیاد شعبانیه و به مناسبت روز پاسدار ، به همراه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی و مدیر کانون فرهنگی و تربیتی و برخی از کارکنان این اداره با فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه دیدار کردند.

مدیر آموزش و پرورش در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه نقش سپاه در جامعه را بسیار با اهمیت خواند و افزود: سپاه پاسداران نماد ولایت‌پذیری در حراست و صیانت از کشور و آرمان های انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه نیز گفت: رسالت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است که از همان ابتدای شکل گیری انقلاب و تاکنون و با همت جوانان متعهد ، مخلص و انقلابی و با تاسی و الگو پذیری از سیره، منش و رفتار حضرت امام حسین‌ علیه السلام توانسته این ماموریت خطیر و سنگین را به نحو احسن و شایسته انجام دهد.

محسن اسماعیل زاده افزود: هر چند وظیفه سپاه به عنوان یک نهاد نظامی در کنار سایر نهادهای نظامی و انتظامی ایجاد امنیت و حفظ آن می باشد اما امروزه به حول قوه‌ الهی و با حمایت های مادی و معنوی افراد حقیقی و حقوقی توانسته در سایر عرصه ها از جمله سازندگی ، محرومیت زدایی ، خدمات اجتماعی ، فرهنگی و غیره ورود کند و اقدامات در خور توجه‌ برای مردم عزیز کشورمان به ویژه محرومین به انجام برساند.

انتهای پیام  / جواد بختیاری زاده 




دیدار مدیر و کارکنان آموزش و پرورش ارزوئیه با فرمانده سپاه شهرستان

منبع:آرمـان
? دیدار مدیر و کارکنان آموزش و پرورش ارزوئیه با فرمانده سپاه شهرستان