دیدار مدیر جهاد کشاورزی ارزوئیه با شهردار جدید

به مناسبت عید نوروز و آغاز سال نو پورعبدالله مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه به همراه مدیر صندوق تعاون روستایی با مسعودی شهردار جدید شهر ارزوئیه دیدار کردند. به گزارش فت فتو از ارزوئیه رئیس جهاد کشاورزی و رئیس صندوق تعاون روستایی شهرستان ارزوئیه به مناسبت سال نو با شهردار ارزوئیه‌ دیدار کردند. در مورخه […]

به مناسبت عید نوروز و آغاز سال نو پورعبدالله مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه به همراه مدیر صندوق تعاون روستایی با مسعودی شهردار جدید شهر ارزوئیه دیدار کردند.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه رئیس جهاد کشاورزی و رئیس صندوق تعاون روستایی شهرستان ارزوئیه به مناسبت سال نو با شهردار ارزوئیه‌ دیدار کردند.

در مورخه ۱۴۰۱/۱/۱۰ یوسف پورعبدالله ریاست جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه و رضا خادمی ریاست صندوق تعاون روستایی شهرستان و جمعی از همکاران شان با حضور در شهرداری ارزوئیه با شهردار ارزوئیه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و انتصاب شهردار جدید در مباحث مختلف و مشترک از قبیل نحوه همکاری در مهار آتش سوزی های احتمالی مزارع در فصل درو ، کنترل قیمت بازار و اصناف ، کمک به راه اندازی سریعتر کشتارگاه بهداشتی و غیره تبادل نظر و رایزنی شد.

در این دیدار مسعودی شهردار ارزوئیه ضمن تشکر از حضور پورعبدالله و‌ خادمی در شهرداری ، آمادگی شهرداری ارزوئیه را در عرصه های مختلف برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان و داشتن شهری بهتر و مدرن تر اعلام نموده و در زمینه های ذکر شده قول مساعد دادند.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




دیدار مدیر جهاد کشاورزی ارزوئیه با شهردار جدید

منبع:آرمـان
? دیدار مدیر جهاد کشاورزی ارزوئیه با شهردار جدید