دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با خبرنگاران ایسنا | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان به مناسبت هفته خبرنگار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان برای تقدیر از خبرنگاران نذیر کرمان، در دفتر این خبرگزاری حضور یافت. مجتبی نیک‌طبع امروز ۱۸ مردادماه در دیدار ضمن حضور در خبرگزاری نذیر کرمان در کرمان، روز خبرنگار را تبریک گفت و از همراهی و تعامل مجموعه نذیر کرمان با محیط زیست […]



نذیر کرمان/کرمان به مناسبت هفته خبرنگار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان برای تقدیر از خبرنگاران نذیر کرمان، در دفتر این خبرگزاری حضور یافت.

مجتبی نیک‌طبع امروز ۱۸ مردادماه در دیدار ضمن حضور در خبرگزاری نذیر کرمان در کرمان، روز خبرنگار را تبریک گفت و از همراهی و تعامل مجموعه نذیر کرمان با محیط زیست تشکر کرد.

وی در این دیدار اظهار کرد: سلامت، صداقت، صحیح بودن و بی‌طرفی در خبر باید رعایت شود که آن خبر مورد وثوق جامعه باشد و مردم به آن اعتماد کنند.

مدیرکل محیط زیست استان کرمان در ادامه این دیدار به تشریح وضعیت حیات وحش استان و تالاب جازموریان پرداخت که در روزهای آینده مشروح این گفت و گو منتشر خواهد شد.

به گزارش نذیر کرمان، نجمه موسی پور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به ۱۶ مرداد، چهل و چهارمین سال تاسیس این نهاد، به ارائه گزارشی درباره فعالیت‌های جهاد دانشگاهی پرداخت.

انتهای پیام


دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با خبرنگاران نذیر کرمان

منبع: ایـسنا
? دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با خبرنگاران نذیر کرمان