دیدار فرمانده سپاه جیرفت با سرپرست اداره‌کل دامپزشکی

بعدازظهر امروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت در سپاه با سرپرست اداره‌کل دامپزشکی جنوب کرمان دیدار‌ کرد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «آرمان کرمان»؛ بعدازظهر امروز محسن نسب‌امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت و هیئت همراه با‌حضور در دفتر مدیرکل با جواد نگارستانی سرپرست اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان دیدار […]



بعدازظهر امروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت در سپاه با سرپرست اداره‌کل دامپزشکی جنوب کرمان دیدار‌ کرد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «آرمان کرمان»؛ بعدازظهر امروز محسن نسب‌امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت و هیئت همراه با‌حضور در دفتر مدیرکل با جواد نگارستانی سرپرست اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان دیدار و گفتگو کرد.

 
محسن نسب‌امیری در این دیدار با تقدیر از روحیه جهادی جواد نگارستانی در ارائه خدمت به مردم و محرومین، بیان کرد: دامپزشکی از جمله ارکان سلامت جامعه است و ضرورت دارد که در این زمینه هوشیاری و نظارت دامپزشکی مستمر باشد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت با تاکید بر خدمت‌رسانی به محرومین افزود: یکی از مهم‌ترین کارهای دامپزشکی حفظ و صیانت از سرمایه دامی مردم است که انجام اردوهای جهادی شهیدجمهور بیان‌گر عزم و اراده دامپزشکی در تحقق این امر مهم است.
 
سرپرست اداره‌کل دامپزشکی جنوب کرمان ضمن عرض خوش آمد، اظهار کرد: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که با بسیج تمامی امکانات و به‌کارگیری حداکثر اختیارات درحال خدمت‌رسانی به مردم شریف جنوب کرمان هستیم.
 
جواد نگارستانی در پایان از تعامل بسیار خوب سپاه و بسیج با بدنه دامپزشکی به‌عنوان یک پشتوانه قوی یاد کرد.
 
منبع: دقیانوس
 
انتهای خبر/ فلاح


دیدار فرمانده سپاه جیرفت با سرپرست اداره‌کل دامپزشکی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دیدار فرمانده سپاه جیرفت با سرپرست اداره‌کل دامپزشکی